Personlig mugg på jobbet

strawberrysylt

Trådstartare
Har ni det? Hur ser den isf ut?

Jag funderar på att köpa en, hade velat haft en med nån kul/söt/rolig text eller bild. Bomba mig med förslag, tack!

Den bästa jag hittat hittills är nog denna... men den känns inte helt hundra...
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191031-223011_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191031-223011_Samsung Internet.jpg
    55,6 KB · Visningar: 373
Nu för tiden kan man väl beställa muggar med sin egen bild. Jag hade nog valt en morgontrött arg bild på mig själv med texten "rör du så dör du" eller nåt sånt

Haha 🤣. Ja, man kan beställa med egen bild/text har jag sett, så möjligheterna är ju oändliga... men kommer inte på nåt riktigt bra... Hmm.
 
Den jag har i väskan är en reklam-mugg från företaget som bygger lastbilsskåpet, som jag har på min lastbil t ex. 😅

7054245E-F93C-4E38-A415-9349F2EFD9AF.jpeg


Perfekt att ha i väskan när företagen tycker jag kan hämta kaffe (vilket jag inte dricker så blir varm choklad istället), så behöver jag inte känna någon press på att dricka upp det där och då, om de inte har plast/pappersmuggar man kan ta med sig. 😇
 
Jag fick en stor mugg för många år sedan av mamma. Hon hittade den på Myrorna eller om det var på Emmaus och den är perfekt på jobbet, rymmer ca 0.5 liter och jag ställer alltid bort den i mitt skåp när den inte används.
 
Jag har en barnmugg med en flicka och mitt namn på..... :D Jobbets muggar var alltid slut (pga att folk bär iväg dem och glömmer att bära tillbaks...), och jag ville ha en mugg som jag inte var särskilt rädd om men som var väldigt osannolik att någon skulle "stjäla", så jag tog med denna mugg som ändå stod oanvänd i köksskåpet hemma hos mig.
 
Har en mugg från polisens piket-styrka. Den är grå med logga och ”Piketen” på. Polisen glömde ett par sånna i vårt kontor efter en insats för några år sedan. Såg att även Leif GW drack ur en sån i typ Veckans Brott och efter det är jag ännu mer nöjd över min mugg ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
51 288
Senast: Amha
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 349
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp