Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Nu är jag relativt nyinflyttad i herr Svanslös stad, men en del känner jag i alla fall igen .
Pffft, jag skriver ju också att jag är snäll mot fågelungar, och det skulle väl inte en stygg kisse vara? Förresten tror jag snarare att ficktjuven har varit i staden länge! Man blir väl knappast någon bra tjuv om man inte känner till alla stadens gränder och vrår?Här försäger hon sig direkt! Hon är nyinflyttad, som gissningsvis Fabian är. Jag menar, varför skulle han efter X antal år i Åsgränd plötsligt börja stjäla? Jag tycker det talar för att han är ny i stan och sprider rykte om att vara stans bästa ficktjuv för att skaffa sig respekt bland de andra onda kissekatterna. Varför skulle Måns och co inte bli imponerade av Fabians rejäla lager snodd sill liksom?
Sasse röstar på Vira
Lätt som en plätt att rösta nu, verkligen
Nä, det är inte två tjejer! Det är två vampyrer! Och man vet ju att varulvar och vampyrer samarbetar... @Sasse
Nu blir jag misstänksam... Sasse hugger direkt på Vira, varför inte hugga mig som bott i Uppsala 12 år. Ulvigt...
Pffft, jag skriver ju också att jag är snäll mot fågelungar, och det skulle väl inte en stygg kisse vara? Förresten tror jag snarare att ficktjuven har varit i staden länge! Man blir väl knappast någon bra tjuv om man inte känner till alla stadens gränder och vrår?
Kanske något långsökt, men ändå en tanke.
Jag vet inte riktigt varför, men detta inlägg har jag fastnat lite på. Varför undra vrf Sasse högg på Vira och inte Habina (sig själv alltså). Kanske är det ett sätt att öppet i tråden gnabbas lite med Sasse och kalla henne för ulv så att det ser bra ut för Habina om Sasse skulle visa sig vara ulv . Jag menar alltså att de i så fall skulle kunna vara kollegor och Habina vet därför mycket väl varför Sasse högg på Vira och inte henne.
Kanske något långsökt, men ändå en tanke.
Spännande. Hittills har vi hittat hit och vissa har skrivit när de inte kommer vara aktiva. Känns som att alla är väldigt ulviga.
Nu blir jag misstänksam... Sasse hugger direkt på Vira, varför inte hugga mig som bott i Uppsala 12 år. Ulvigt...