Pathway söka information om häst i USA

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Half moon
  • Startdatum Startdatum
Sv: Pathway söka information om häst i USA

Har hittat den här sidan http://pathway.ustrotting.com/search/index.cfm?action=result&horse_id=175777 man måste ha inloggningsuppgifter för att få se resultat och avkommor osv men det verkar som man måste bo i usa för att kunna skaffa dessa. Någon som vet något eller har inloggningsuppgifter...

Jag har inloggningsuppgifter, men i princip allt kostar pengar att ta fram uppgifter på. Allt från 50 cent till flera dollar. Du behöver inte bo i USA, så det är bara att registrera ett konto och föra över pengar. Sedan kan du ta fram uppifterna du vill ha. Skapligt prisvärt att kunna använda travsport.se och blodbanken. Man hade nog varit konkursmässig vid det här laget om man varit tvungen att betala samma taxa som används på ustrotting.com. HUGA!

Jasså så allt kostan pengar... då blir det dyrt att släktforska... synd att inte blodbanken uppdaterar alla hästar resultat även om dem är i ett annat land.. tackar för svaret i alla fall :bow:

Jasså så allt kostan pengar... då blir det dyrt att släktforska... synd att inte blodbanken uppdaterar alla hästar resultat även om dem är i ett annat land.. tackar för svaret i alla fall :bow:
Att informationen kostar pengar är nog anledningen till att blodbanken inte kan uppdatera dessa uppgifter.

Billigaste tipset att släktforska i USA eller Frankrike är om man har TUR och hittar en (nära) släkting som ska säljas på auktion. Då kan man komma över en hel del info i auktionskatalogen. De flesta brukar läggas ut på nätet.

Vi anvander pathway ganska mycket i jobbet. Mestadels for att spana in kommande hastar med narmsta stam och en del tranar uppgifter.
Du kan fa fram lite grann gratis men det ar i princip bara ett kvitto pa att hasten extsterar. Vill du ha mer matnyttig info ar det bara att betala. Valdigt bra program i sig men det kostar som sagt en slant.

Vill man bara konfirmera en hast gentemot frys numret eller liknande finns det en lank pa www.ustrotting.com vid namn Horse name/tatoo.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 781
Senast: Lavinia
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 525
Senast: Paddington
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 039
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar