Blir mycket ridning för mig! Har hyrt häst på stället där jag rider och har varit där idag. Ska dit resten av påsken också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beställt smirnof, päroncider å wildberry ciderDet blir solo hemmavid. Jag ska göra ordentligt hål i vingarderoben tänkte jag
Det blir solo hemmavid. Jag ska göra ordentligt hål i vingarderoben tänkte jag
Fick påskägg av sambon idag men har inte hunnit köpa något till honom än. Någon som har någon idé om vad jag kan ge honom? Bara godis känns tråkigt
Ja kanske det, sådant kan ju ordnas ut att behöva åka iväg och handla något. Får fundera på detEtt personligt presentkort kanske? T.ex. picknick där du fixar allt och han får utnyttja vid valfritt tillfälle? Med rimlig tid för dig att förbereda då såklart. Eller något annat som ni båda gillar att göra om just picknick inte är eran grej.
Har vågat mig in till bolaget och shoppat rosé (bland annat...) så vi kan skåla på godkänd social distans. Här ska det för övrigt bli SÅ JÄVLA MYCKET utegrejande (ffa trädgård) och ridning - men också vara social på lagom distans.
Störningsmomentet är mest att var fan är min konstrunda. Vilket annars är en årlig tradition som jag gillar väldigt mycket. Men jag kan skåla i vinglasen som jag köpt på en tidigare konstrunda, och titta på glaskonsten i trädgården som också kommer därifrån, så känns det nog bra igen.
Ja... den här mikroorganismen som far omkring suger verkligen. Jag och särbon längtar ju efter att våldgäs... BESÖKA dig