Panikfunderingar innan bedömning!!

Sv: Panikfunderingar innan bedömning!!

Personligen hade jag föredragit att planera visningen långt innan så jag sluppit komma med en för rund mage. Tror tyvärr inte du hinner få henne i form så snabbt.

Nu är bedömningen gjord och resultatet blev:
Huvud 7.5
Hals-Manke-Bog 7.5
Rygg och kors 7.5
Proportioner 8
Ben (kvalitet) 7.5
Benställning 7
Hovar 7.5
Man och Svans 8.5
Exteriör 7.59

Jag är faktiskt nöjd. Med muskler och i toppform så kan det bara bli ännu bättre till nästa år!! Det enda jag tycker dom va snåla med va för huvud, där kunde hon faktiskt ha fått 8,0 (men det är ju vad jag tycker ;)) Jaja, 7,50 ligger ju gränsen för andra klass så den gränsen har vi ju fixat, om än med näppe..:angel:

7,50 är numera gränsen för stamboksföring, eftersom klasserna avskaffats ;)

Men grattis, jag såg poängen tidigare i dag och trodde det var ni. Med tanke på hull och ålder så är det ju lovande! :)

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 491
Senast: ako
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 761
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förbereda hundar inför bebis?
  • Uppdateringstråd 30