Red_Chili

Trådstartare
Hemma hos min far finns en pall som jag vill ha och göra om. Problemet är att den befinner sig 90 mil från min lägenhet... Därför har jag börjat kolla om det finns något liknande någonstans, antingen på blocket eller i affär. Tyvärr hittar jag ingenting.

Är det någon som sett något liknande någonstans?
(Tyvärr har jag ingen bättre bild)
DSC_9826copy.jpg

Det är alltså en högbent pall med "förvaringslåda" som man sitter på. Jättepraktisk :)

Sv: Pall?

hmm... kolla på auktion eller loppis?
eller kanske går den att skruva isär, så kan pappsen skicka den på posten/bussgods istället :)

Får ta och göra det.
Farsan kollade om den gick att skruva isär, men han förstod inte om det gick eller inte :p Jag är så sugen på att måla allt trä svart och sedan byta tyg till någon fin färg...

Pianopallar brukar ju ha förvaring under sitsen. Det är lite svårt att utläsa från bilden, men kanske är det en sådan du menar?

Jag vet att pallen har fått agera pianopall, men om det är en "riktig" sådan vet jag inte.. Men jag ska kolla efter lite pianopallar på internet, kanske ger bättre utdelning :laugh:

Pianopallar brukar vara lite högre, så att fötterna kan styra pedalerna på pianot :-)

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 007
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Cactus
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 008
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar