Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:jag fick syn på ett jättetufft schabrak....med påsydda gel"plattor" på varje sida om rryggraden hur smart som helst. ger ett stötdämpande + lämnar manken ennu friare...men VART finns dessa schabrak? någon som förstår vad jag menar?
EmelieR skrev:Jag vet att det fanns schabrak med geleplattor till för några år sedan på equalitylines hemsida... Hittar inte dom nu....Helena Lundbäck hade flera stycken på den tiden. Kostade 995:- har jag för mig. Jag menar inte dessa antiglidschabraken som visas nedan i tråden...
Hur kan ett antiglid hjälpa mellan sadel och schabrak??? Jag kan inte rida min häst i tjocka schabrak utan at sadlen blir ostabil, men inte hade det hjälpt med antiglid imellan... Om schabraket glider så glider ju sadlen... eller har jag fel??? Hur funkar det?
domino skrev:Hade inte du en utprovad sadel som passar hästen? Eller har hon tappat så pass att den blivit så vid att du behöver padden?