Överraska partner

Sv: Överraska partner

kl

Haha, tack för era svar allihopa, det blev ju en intressant vändning där... tyvärr måste jag säga att min pojkvän hade tatt det som överraskande om han fått ett spontant blowjob.. tyvärr.. men jag jobbar på det och annat relaterat. Tar till mig det tipset.

(min allra första tanke var också Ben & Jerrys btw^^)

Sen tipset om mackor, tack! men nu blir jag jobbig och kräsen igen och säger att det vet jag inte om han uppskattat riktigt. Men tack ändå:).

//r

Men hur överraskande och speciellt är det? Min kille ser definitivt inte en avsugning som nåt ovanligt att få direkt.

Men vad är det viktiga i att påpeka detta? Det är som att fråga någon vilken mat dom gillar, och så får man bara veta allt personen inte gillar.

Du kan ju istället dela med dig av vad din kille skulle gilla i överraskningsväg:)

TS

Här brukar lite schysstare mat gå hem, massage och småpresenter. Även om inget av det kanske är någon större överraskning, så är det ändå väldigt uppskattat.

En annan sak är lappar. Åter igen ingen större överraskning egentligen... Men vi brukar båda skriva lappar till varandra ibland. Jag kanske är lite fjantig av mig, men jag blir i alla fall jätteglad när jag hittar en "puss"-lapp någonstans bara sådär:D

Ja, du har rätt det var onödigt. Det var mest bara en allmän reflektion. Typ som om nån hade föreslagit en kram och en puss liksom. Men nej, strikt taget bidrar det inte till tråden (annat än genom att reda ut vad en bj är :D).

Angående överraskningar till min kille så har vi varit sambos i tre ynka veckor. Allting är överraskningar och underbart liksom.

hej jag heter lillgoajag och jag har ett oskyldigt sinne - BJ = ben & jerry och jag tänkte, ja, jo, det är alltid gott :p

HAHA, jag tänkte också på Ben & Jerry's, och tyckte att det var konstigt att skriva "Ett BJ" och störde mig på det :p Jag menar, "en BJ" (eller ja, B&J då) heter det ju :p

Kl
Picknick
En mysig promenad
Plocka upp honom på väg från jobbet och hitta på något.

Den mest uppskattade vardagssaken jag ofta "får" är att bli mött vid pendeln och komma hem till städad lägenhet, lagad mat och nyrastade hundar. Lite väl basic kanske.

Väcka till färdig lyxfrukost på helgerna.
Intressera dig extra för hans intressen? :)

Bio eller gå ut och äta?

Den mest uppskattade vardagssaken jag ofta "får" är att bli mött vid pendeln och komma hem till städad lägenhet, lagad mat och nyrastade hundar. Lite väl basic kanske.
Fast sånt är ju bara så himla underbart! :love:
Händer dessvärre lite väl sällan här hemma :p

Tack för svaren allihopa!

Det där med lappar är ett bra förslag, det brukar vi göra, fast oftast att den som går till jobbet/skolan först på morgonen lägger en lapp på köksbänken, så att lägga lapp i den andras jackficka och så kan jag/vi göra lite oftare.
Igårkväll ändrade jag bakgrunden på datan till en puss o godmorgon-bakgrund som han skulle se på morgonen, lite samma sak där, enkelt, men lite sött iaf.

Inomhus-picknick har jag funderat på innan och det verkar mysigt!! Det ska jag nog ordna ikväll! Tänkte plocka in lite fina höstkvistar också. Han jobbar sent och vi har sagt att jag ska välja mat av nötfärs vi har tagit upp. Nån som har något bra förslag på god o passande mat med nötfärs? Funderar på att göra små söta pajer kanske med lite olika fyllning i dem? Det tror jag han skulle gilla...

Bio har vi funderat ett bra tag på, men av någon anledning har det inte blivit att vi gått på bio, vi myser ofta hemma med ngn film istället... Och gå ut och äta tycker jag sällan är värt det, tycker hemlagat är godast allra oftast, men jag vet att han kan tycka det är roligt ibland så bjuda ut honom på restaurang någon gång kan jag ju göra! Nu var han ute för kanske en vecka sen med två kompisar o åt så det kan kanske vänta lite, men senare kanske :)

Det där att intressera mig lite mer för hans intressen var en bra idé! Han har egentligen inte så mycket intressen, men han är intresserad av histora och då ffa vår stads historia, så där kanske jag kan hitta på nån aktivitet kopplad till det... hmmm... tack för förslaget!

Picknick/mysig promenad är ju också bra! Särskilt nu när det är så fint o höstigt ute:love: På måndag är vi lediga båda två så då får vi hoppas på finväder!!

//r

Jag är precis som du där att middag, ljus osv inte är något speciellt, det ordnar man ändå! ;):)

Något jag älskar är ju mysfrukost på helgerna! Det är sällan man hinner äta en ordentlig frukost på vardagarna (då ingen tycker om att äta för tidigt) så då går vi upp kanske 10 nånting och fixar kaffe, te, gott bröd och massor av pålägg och så äter vi på balkongen! (vid väder) Enkelt och kanske tråkigt, men ändå mysigt! :)

Men jag tänkte på det med BJ & sexbiten, om det är så att du inte är så "på" med den biten kanske lite vanlig förförelse med nått snyggt på dig skulle kunna vara något? Behöver ju inte vara så mycket mer än vanligt sex men att du verkligen tar initiativet liksom! :)

Senast ändrad:

Tack för svaret. =)

Lyxig helgfruksot låter mysigt och det kan man säga att vi har varje dag när vi är lediga på förmiddagen båda två. Ingen av oss har 7-16-jobb utan mer olika tider, så vi har "frukostdejt" då och då i veckorna och myser =).

Det där med sexbiten, ja, som sagt jag jobbar på det... men det var ett bra tips absolut, tack =)!

Igår ordnade jag faktiskt lite inomhuspicknick kan man säga... jag byggde en grotta/koja i vardagsrummet genom att spänna upp snören som jag hängde lakan på och så la jag in lite fina höstlöv och filtar och tände ljus därinne och så satt vi där och åt middag och tittade på film på datan, mysigt =).

//r

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 285
Senast: Mirre
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 888
Senast: Jahaja
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 597
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka