Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här regnar det. Plåttaket är i övrigt tyst.Alltså jag förstår ingenting. När det blir storm på västkusten brukar det blåsa rejält även här men det är vindstilla och samma dimma som vi haft hela dagen.
Märkligt, men läste att flygplan inte kunde landa i Köpenhamn och omdirigerades till Göteborg.Alltså jag förstår ingenting. När det blir storm på västkusten brukar det blåsa rejält även här men det är vindstilla och samma dimma som vi haft hela dagen.
Jag höll mig i husknuten när jag var ute med hunden o samlade ihop blommorna ,när det kom ett nytt godståg med storm (låter så när man sitter inne)Hur har ni det i kväll och i natt?
En reporter på nyheterna höll på att blåsa bort tidigare under kvällen.
Kristianstad o utanför Hörby är värst just nu (jag bor mitt emellan), efter det tomelilla o ystad.Enligt Eon är 4000 kunder strömlösa i Skåne. Men jag hittar inte alla dessa. Nån som hittar bättre? När jag kollar på kartan är det bara enstaka kunder på västsidan och sen två kommuner på nordöstra sidan med 600-1200 kunder.
Märkligt, men läste att flygplan inte kunde landa i Köpenhamn och omdirigerades till Göteborg.
Stämmer inte helt och hållet, min väns plan blev omdirigerat för typ två timmar sedan och fick återvända till Oslo. Mellanlanda för tankning i Torp.Enligt live kartan på flight radar, landar och lättar flygplanen på Kastrup som vanligt, Inga omdirigeringar där inte än så länge.
Just nu (22:40) en Swiss Airbus 220 och en Brittish Airways Airbus A-320 in för landing.
Förlåt, inte roligt, men... förlåt!Blåser så huset knakar och skogen morrar, men det värsta stormen åstadkommit här än så länge är att en av mina mackor flög av tallriken när jag korsade verandan (måste göra det för att komma in i arbetsrummet)