Om igen, och ÄNNU fler detaljer... Vi parkerade bilen och gick in på en stig till vänster om en å. Vi noterade att det stod en cykel vid vägkanten. Följde stigen till en sjö, så långt det gick tills den slutade. Då vände vi och gick tillbaks. På vägen tillbaka mötte vi en man som vi sa "hej" till. Vi såg också en cykel (alltså en annan cykel än den ute vid vägen), så han hade väl cyklat en bit och sedan gått in i skogen. När vi kom ut tyckte vi att vi ville gå lite mer, så vi tar en annan stig/skogsväg precis till höger om ån. Den fortsatte bara en liten bit innan den tog slut och vi vände då tillbaks och gick ut till bilen. När jag sedan höll på att greja med att spänna fast hundens sele, påpekar min man att det är någon som vill prata med mig. Mannen kommer ända fram till passagerarsidan, där jag har satt mig, och börjar alltså fråga mig en massa saker. Vid det här laget dyker även cykel nummer ett upp igen, tillsammans med en riktigt gammal man. I efterhand antar jag att den riktigt gamle mannen hade varit och hämtat man nummer två. Något mer du undrar?