OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Precis min tanke också.
Jobb som jobb, man får ju betalt för det.

Gott med svamp Kethes

Njae.
Jag har ägnat kvällen åt ytligheter. Sitter och kollar sminktips och har haft hemmaspa. Inte det minsta likt mig men lite mysigt :)

Men nu ska jag sova! Och drömma bort jobbiga hundar...

Nje, bräkat med sambo, haft dejt med sambo, haft minis kusiner på gården så fullt ös.
Nu väntar mig en mardrömsvecka jobb där mina benmuskler ska göra mitt liv jobbigt för mig (borde köpa extra protein egentligen)

Härligt!

Slappt på jobbet idag. Slutade 1230. Nu så ska jag ta och vakna till liv och fixa till mig.

Jag har avverkat de sista milen i bil från Övertorneå till Torsby, lyckades såklart pricka in en av de varmaste helgerna på året. Men både jag och vovve överlevde :D

Jag har plockat lite, men tror nog det blir en del då det har regnat lite här nu!
Jag har min lediga kväll och funderar på att lägga mig. Eller klämma i mig 200g choklad, jag har blivit totalt bottenlös nu när jag har mens:crazy:

Vi tänkte ta en kantarellrunda imorgon, hoppas det finns lite! Sambon äter ändå inte svamp så vi behöver inga mängder (nåja, jag är smått tokig i kantareller..). Hittade lite tidigare i somras, håller tummarna för mer!

Nu ska jag plantera växtlighet! Har köpt en hel massa fröer, så här ska planteras arabiskt kaffe, jordnöt, lakritsrot, klockmalva, toffelblomma, fjärilsblomster och kanske lite annat med när jag ändå håller på. Ska göra några försök med mina egna fröer med (atlasblomma och ringblomma i första hand).

Ooooodla!

Åh vad gott med kantareller.
Måste ut någon dag, ska fråga exet i morgon om ställen. Han har bra koll på sådant.

Hos oss växer det inga svampar alls. Knappt flugsvampar. Men det regnade 21 mm igår så jag hoppas att svamparna blir glada nu!

Åh det är så drygt att tvätta! Speciellt när det finns lediga tider typ var 10e dag. Hade ett berg med smutstvätt att ta hand om :crazy:

KL

Klev precis in på Roys delikatesser i Smögen och beställde fish n' chips. HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT VARENDA KOTTE I RESTAURANGEN ÄR SINNESSJUKT SNYGG OCH TYP 23-ish ÅR GAMLA? Både de som lagar maten och han som står i kassan. Eyecandy oh yes!

Min tvättmaskin i lhg har gått i sönder. Reparatören inväntar reservdelar. Jag måste med snart tvätta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 933
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka