OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

null_zps0711c7cb.jpg

Den här lilla har flyttat in hos mig nu ikväll.

Oj en sån sötsock!

Sitter och surfar runt på blocket. Har flera gånger reagerat på en annons om hästlastbil med bordell :p (står givetvis bodel)

Märks tydligt att det är spänt mellan alla 3 djuren. Hunden o stora katten är bak soffan och surar.

Söt!

Kl
Jobbat, jobbat över, blev sen bjuden på middag av kompisen som passat hundarna och hade besök. Nu är jag helt slut, men en eloge till hundarna som låtsas vara väluppfostrade :)

Gud vad jobbigt allting blev nudå. :cautious:
Exet vill uppenbarligen ha tillbaka mig, det kunde han ju kommit på lite tidigare, lite sent nu när jag varit förlovad i snart 4 år. :banghead: jobbigt när vi måste ha kontakt också eftersom vi har barn ihop. Vilken jobbig situation det blev.

KL
Det är synd om mig idag.:arghh: Lyckades stuka foten i morse.:arghh: Precis när jag var på väg ut med första hästarna. Plus att jag hade ont i foten sen innan.:grin:

Jag som funderade på att åka och träna idag. Men nu är svaret enkelt, vila.:meh:

Men gud vilken konstig situation det blir för er! Hade varit bättre om han vart tyst kan man tycka..

Grodan
Haha, så går det när man tänker träna :p

Och nu behöver jag hjälp! Ni vet sånt där grönt block man kan sticka torkade blommor i? Grönt, hårt, smuligt.. Vad fasen heter det?
Hade tänkt torka lite eterneller och göra en liten dekoration till några tråkiga blomkrukor, men kommer inte på vad de heter..

JAAA! Oasis var det! Nu jäklar ska jag plocka blommor :D Eller ja, jag ska köpa oasis först. Sen ska jag plocka blommor!

Aj!
Tycker jättesynd om dig idag.

Sthu: Eller hur, det kunde han ju hållit för sig själv istället.
På tal om blommor måste vi plantera om en pelargon, huu vad tråkigt :p

Kethes: Ja tänka sig :meh:

Åh vad kul! :)
Hoppas ni hittar någon bra.

Fasen sprang idag, blev bara 2.28 km och jag är heelt slut.
Liksom vad fasen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka