OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Det är så skönt och nu är jag hemma med! Bara imorgon kvar sen blir det några lediga dagar att njuta av om jag inte behöver sitta vak

Åh vad roligt :p
Finns det något drygare än telefonkö?

Usch trött som as idag, men ska hämta mini snart och sedan vill nog han sova lite gissar jag. Så då kan jag också sova ;)

Skönt med ledighet :)

Varför kan man inte låta bli och titta på hästannonser för, när man inte kan köpa någon?

Usch då, ska strax ut och springa så hoppas det är svalare här.

Sökte just jobb som diskare på en sportbar här.
Skrev det till mamma på skype, förväntade mig då ett positivt och uppmuntrande svar. Inte "det låter ju kul! NOT! " :meh:
Sedan letade hon genast upp en annons där de sökte serveringspersonal."det här kan vara nåt" Bara för att hon har jobbat inom restaurang i flera år:meh:

Visst kan jag söka det, men hon behöver ju inte klanka ner på att man söker annat också. Det är ett jävla tjat om att jobba inom samma yrken som hon har gjort. Börjar inse var mina nojor och kassa självförtroende bottnar i :cautious:

kl

Ska vara i Sverige en längre tid och ändå känns det som att jag står och trampar och kompisarna är så jävla tråkiga och kan inte bestämma sig!!:(

Vad trist :(

Uäck, åt just lite kvarg naturell.
Blandade med fun light tropisk, men tydligen blev inte allt blandat :yuck:
Fy fasen vad äckligt det var.

Håller med! Om inte annat bara för att det ser bättre ut på cvt än att bara gå hemma.
Alla jobb ger än något, även om det bara är pengar.

kl
Herregud vad mycket längre tid det tar att plocka svamp med en ettåringsom inte kan sitta stilla utan ska göra ALLT!
Men nu har vi till lunch iallafall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka