OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Behöver hjälp. Ska beställa ett halsband till Ganti. Ska ha Limegrön botten, men kan inte bestämma mig om texten ska vara vinröd el marinblå...

Textbandet är svart. Det blev limegrön botten och marinblå kant sen svart textband. Texten är i reflex.

kl
Titta vad jag har!
995746_636045123080395_1069509453_n.jpg

Jag kanske kommer och kidnappar en när de är lite äldre. :sneaky:

Nu vill regeringen sänka studiebidraget för gymnasieelever, vad f-n tänker dom med? Hade jag inte haft dom pengarna hade jag inte haft några alls, alla har ju inte föräldrar som tjänar multum. Men det kanske dom tror?

Hoppas inte jsg heller. De stog att de ville sänka med 740kr om året, man skulle spara 245 miljoner tror jag det var, miljarder blir väl lite väl mycket?

Snart dags att bli politiker kanske?

Ibland har man lust och bli det

Kethes: söta!

Varför får mini alltid för sig att han ska vara vaken på nätterna numer?
Han bara totalvägrar sova, nu har han kastat ner nappen på golvet 9 gånger, så jag måste gå upp och ta upp eländet igen. Suck!
Jag har inte sovit någonting än och verkar inte få göra det heller.
Yey....

Det kan du få :p

kl
Hade också problem med mini, löstes av att han fick sova i vår säng. Innan harf han stenvägrat det men nu verkar det bli mer och mer det han föredrar...
Ska egentligen inte klaga då jag tycker det är mysigt:p

Åh, jag tycker att det är SÅ skönt att mini sover i sin egen säng typ alltid numera. En nästanfemåring tar ohyggligt med plats. Dessutom snor han min kudde! ;)

Han är hos mina föräldrar nu några dagar, första natten ville han sova med min syster, verkar mysigt tyckte hon. Den första natten blev också den enda, var inte lika mysigt i praktiken. :p

Bästa med att jobba natt? Ahh, har hela sängen för mig själv! Natti natti på er, ha en trevlig dag idag! ;)

Hahaha, ja det är bara mysigt ibland:p

Nu har vi varit och badat, hoppas det sätter igång uvin ordentligt på mig. Går på någonsorts sparlåga som är tjötig

+1 på det.

Fy för för att jobba idag. Äckligt varmt på sjukhuset, de har ingen bra ventilation i heller...

kl
Måste ta rätt på väskan hunden pissa på (stod lutad mot en vägg ute, då är det tydligen fritt fram...) men orkar inte.
Väldigt billig hund just nu. Men ska försöka ta mig i kragen och fixa det och gå till sängs sedan

Jag vill också komma och klappa!!!

Jag håller med om CSN, hade inte heller klarat mig utan det.

Är jag den enda människa som befinner mig på ett kallt ställe?! Nu börjar det bli varmt igen och då snackar vi 18-19 grader :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 927
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka