OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Öh, det får man väl göra rätt tidigt?

Kl
Har varit på kattutställning :) jag vill avla! På vad, är en bättre fråga...

Bläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläbläblä.

Och hör sen.

Gravendal är fint! Jag har lite astrakan kvar sen midsommar, funderar på att dricka den. Fast egentligen gillar jag inte astrakan.. Men min öl är slut. Drack precis min sista Guinness.. Hmm. Vette fan om det är värt det.

Clockwork orange är en helt sjukt bra film. Säger bara det. Den är kanon, fantastisk, underbar, bra!

Vad gott med cider, inte druckit det på år och dar.

Heddan: Kolla vad jag hittade, tänkte direkt på dig när jag såg den :D
Pingvinrace :D

Visst var det du som gillade pingviner :o

Senast ändrad:

Den var mycket finn, har cider provsmakning hör hemma. Imorgon får det nog bli den från koparberg. Så jag vet vad jag ska köpa för någon nästa gång.;) vad är astrakan för något?

Astrakan är nån torr äppelcider. Inget för mej :p

Ååh jag vill ha en sån pingvinbana! Och en brain slug-hatt som jag kan ha på mej när jag leker med den. :love:

Cider är gott. Drack öl med mamma igår.

Kl
Roar mig med att kika på nya gympaskor och nya hundkläder.

Ja, den är mycket bättre. Astrakan är.. Nä jag vet inte..

Jaha, nu ska visst en kompis se till att få sin flickvän på smällen. De har varit ihop sisådär ett halvår, max. Precis fyllt 25 och har åldersnoja.

Är jag konstig som inte vill ha barn med min kille? Som jag varit ihop med i snart tio år, även vi 25 år gamla.. Jag tror jag tänker för mycket..

Jag menar det, den var ju hur tuff som helst :D
Finns mycket jag vill ha på den sidan :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 921
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka