OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Åh vad mysigt :love:

Tänkte jag skulle springa idag men det var alldeles för varmt.
Det kommer bli en vaarm dag idag, funderar på att gå och bada med mini men det lär ju vara galet mycket folk där. Pool hemma ja tack.

Tycker det är svårt att komma på nåt att göra i värmen.
Man vill helst bara sitta still och ta det lugnt :p

Jag i min naiva hjärna tänkte att jag kanske skulle kunna sova ikapp samtidigt som jag ställer tillbaka dygnet. Gick således och lade mig kl 13, sov till 16 och gick och lade mig 17 igen med klockan ställd på 3. Sov till 23, ställde om klockan till 5 och var vaken en timme, försökte sedan tvinga mig till att sova - vilket uppenbarligen gick efter ett antal varvs snurrande i sängen :p Insåg nu när jag vaknade kl 10 :eek: att jag glömde STARTA väckarklockan, ändrade visst bara tiden. Bajs. Jag har alltså sovit i princip 20 timmar, och ändå sovit bort halva morgonen :mad:

Vilket lustigt sammanträffande.
När jag började på islandsridskolan här (som är borta nu :( ) så hade ägaren (Anna) ett sto som jag ridit på en ponnyridning för mååånga år sedan. Ett gulsvart litet sto som jag verkligen fastnade för. Kunde stå vid hagen i timmar och bara klappa :D Fina fina LitlaHind :love:

Jag är ju från Gävle och det är Anna också.
Nu har hon flyttat och idag hittade jag en annons på en av hennes hästar, då visar det sig att hon har köpt en gård som jag och mina föräldrar tittade på för många år sedan. Fantastiskt ställe som vi var grymt sugna på, men något gjorde att vi inte kunde köpa det. Ingen av oss har kunnat släppa den gården riktigt och vi pratar ofta om den.

kl

Idag trodde en 20-åring att jag gick på gymnasiet :eek: Ser jag verkligen så ung ut?!
Hon frågade om jag pluggade, jag sa ja.

"Jaha, på gymnasiet eller? :)"
"Nej, på universitetet."
"Jaha! Hur gammal är du?"
"25..."
"Jaha ojdå...:o"

kl
Vaknade i Värmland och somnar i bohuslän! Blir lite minisemester för mig och mini. Om han nu kunde lugna ner sig och somna....

Japp :D Jag har haft en skitbra dag! Eller ja, en lärorik dag i varje fall. Varit på clinic med min tossa till ponny. Det har gått så bra hemma, så jag tänkte att vi skulle jobba med galoppombyten och enhandsfattning idag. Men gissa vem som bestämde att det var dags för brunst och börja krångla som as? :meh:
Men världens bästa tränare hjälpte oss massor ändå och vi fick massvis med tips, tankar och inspiration. Det kommer bli så bra, så bra! Nu jäklar ska här tränas!

Lite tråkigt nu, sitter hemma själv och tittar på tv. Eller ja, jag har igång tvn men tittar mest på knäppkatten som jagar flugor och glömmer bort att det finns fönster. :p

Härligt!

kl
Är fortfarande på semester med mini, han har blivit redigt bortskämd av mina farföräldrar:p Har fått en liten gräsklippare som han kör runt på och skriker "tyst" åt de skällande hundarna.

Igår var jag på tjejkväll med gamla vänner och såg "känn ingen sorg" i en tom biosalong då håkan spelade 3 km bort:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets