Sv: OT tråden nr 14
Åååååh. Snigelspåren som blir efter det du...
Åååååh. Snigelspåren som blir efter det du...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Detta måste ske i augusti. Seriöst, jag älskar att promenera och prata om livet och drömmar och allt som finns i ens huvud. Jag är helt övertygad om att det vore fantastiskt fint faktiskt. Och neeeej, du kommer säga massa vettiga saker och jag kommer bli asimpad och sen ska jag prata och låta smart men istället så pratar jag sönder dina öron tills du knuffar mig i vattnet och sen startar en anonym tråd på Buke under nicket Storelorden där du stressat undrar vad straffet blir om man i självförsvar dödar en niphredil.
Men ja - it has gots to happen!
(var tvungen att kolla vad han heter nu, och ja. Lite gansta skulle du allt bli. Fast liksom på ett classy sätt, inte sådär att du har stora kedjor och plockar pistolen ur en soptunna i gränden där du bor samtidigt som du säger "muddafakkas gon' die" utan mer att du liksom har röd tight klänning med hög slits på cocktailpartyn och är spion åt familjen, rapporterar saker i ditt svindyra armband och viskar sexiga saker på spanska.)
http://www.christojeanneclaude.net/artworks/realized-projectsBig Air Package is the largest ever inflated envelope without a skeleton. It is on view at the Gasometer Oberhausen, Germany, from March 16 to December 30, 2013.