OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Här tänkte jag på dig. Slående likt.

anim_f12.jpg

JA! Detta måste ske i augusti. Seriöst, jag älskar att promenera och prata om livet och drömmar och allt som finns i ens huvud. Jag är helt övertygad om att det vore fantastiskt fint faktiskt. Och neeeej, du kommer säga massa vettiga saker och jag kommer bli asimpad och sen ska jag prata och låta smart men istället så pratar jag sönder dina öron tills du knuffar mig i vattnet och sen startar en anonym tråd på Buke under nicket Storelorden där du stressat undrar vad straffet blir om man i självförsvar dödar en niphredil.

Men ja - it has gots to happen!

Haha japp. Det skulle vara en väldigt anonym tråd.

Fast du har rätt i att det är underbart att promenera.

(var tvungen att kolla vad han heter nu, och ja. Lite gansta skulle du allt bli. Fast liksom på ett classy sätt, inte sådär att du har stora kedjor och plockar pistolen ur en soptunna i gränden där du bor samtidigt som du säger "muddafakkas gon' die" utan mer att du liksom har röd tight klänning med hög slits på cocktailpartyn och är spion åt familjen, rapporterar saker i ditt svindyra armband och viskar sexiga saker på spanska.)

Klockrent :D

Kl
Borde sova istället för att läsa ikapp,em har ingen lust. Tänkte ju återgå till goda rutiner imorgon.

Spana in "pappas mobila cukelverkstad" på fb. Skojar inte att det kändes skumt att läsa där för mig. .. inte min pappas!

Vad är det?

kl
Försöker långsamt återhämta mig efter monsterhelgen. Men min syster ringde mig i panik och tjötade om breeders och att hon inte fick tag på mamma så fick jaga mamma istället.
Sen slog sig mini så fick gå ut för att få honom glad, då hotade sambons hund honom (med mig långt borta och min hund med mig) sambon var där så nu är svärfar på min sida.
Då blev det traktor för att få honom glad tills han kom på att vi hade satt den i den som motorn var av i och det fanns en som var igång (fatta vad elaka föräldrar!)
Blev byte av traktor så han blev nöjd sedan lek ute efter han hade suttit där i typ 30 min.

Vad jag längtar tills sambon åker till jobbet och mini lägger sig. Gud vad jag ska njuta!!

Jag äter klyftpotatis och fläskfile. Skulle ha det till lunch på jobbet imorgon egentligen...

Omlett?

kl

Jävla Niffe och jävla Wysiwyg! :rage: Tack vare er är jag så brutalt sugen på saltade nachos med guacamole!!! *dregel* Har tänkt på det i flera dagar nu, snart måste jag gå och köpa.
Får man äta nachos till lunch?

Jadå, gör lite tacofärd att ha till bara, så har du proteinkällan också. Vill du vara riktigt nyttig tar du grönsaker till också! ;) Och gucka såklart!

Protein också, ja. Men det är just nachos doppade i guacamole, eller gräddfil med tacosås :d, som jag vill ha :o Kanske kan slänga ihop något som täcker in allt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 916
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka