OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Om Gud hade velat att jag skulle vara ledig en söndag hade han inte lagt monster jam och repriser av Stargate SG1 hela dagen...

(ingen aning! jag är inte så hiphopig egentligen, men berätta inte det för nån!! skulle jag förresten gifta mig med spanjoren och ta hans namn skulle jag ha världens i särklass coolaste och mest hoodiga namn. då skulle jag bli tvungen att jobba på min hiphopighet!)

(var tvungen att kolla vad han heter nu, och ja. Lite gansta skulle du allt bli. Fast liksom på ett classy sätt, inte sådär att du har stora kedjor och plockar pistolen ur en soptunna i gränden där du bor samtidigt som du säger "muddafakkas gon' die" utan mer att du liksom har röd tight klänning med hög slits på cocktailpartyn och är spion åt familjen, rapporterar saker i ditt svindyra armband och viskar sexiga saker på spanska.)

jag tänker att en hiphopig typ inte ens har tid att göra dom där pluttarna. dom bara skriver. så badass är dom liksom.

(var tvungen att kolla vad han heter nu, och ja. Lite gansta skulle du allt bli. Fast liksom på ett classy sätt, inte sådär att du har stora kedjor och plockar pistolen ur en soptunna i gränden där du bor samtidigt som du säger "muddafakkas gon' die" utan mer att du liksom har röd tight klänning med hög slits på cocktailpartyn och är spion åt familjen, rapporterar saker i ditt svindyra armband och viskar sexiga saker på spanska.)
Haha! Det är SÅ jag! Verkligen. Eeeeeeller inte.

Nån som behöver pengar?

Jag är en privat långivare / investerare, innebär detta att även med dålig kreditvärdighet jag kan erbjuda dig ett lån till ett överkomligt ränta.
Detta meddelande är öppen för alla seriösa människor Om du är i behov av lån, jag är intresserad av att hjälpa dig med begränsad stress.
Kontakta oss nu

Skynda dig att nappa! Låt inte det erbjudandet rinna mellan fingrarna! Det finns alltid hål att stoppa pengarna i vet du.

Stora hål.

Höhö.

Nä, nu ska den här spättan gå och sova. Godnatt brudar!

Kolla Lården, kom att tänka på dig när jag såg den här!

k-bigpic.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 911
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka