OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

sen startar en anonym tråd på Buke under nicket Storelorden där du stressat undrar vad straffet blir om man i självförsvar dödar en niphredil.

Jag älskar dig typ redan!

Jag älskar också att a) Prata och b) promenera, och råkar tycka att man pratar som allra bäst, mest och smartast när man promenerar.
Och så kan man bli filosofisk och bara prata iväg... Åh, det blir fett! Och att prata med dig tror jag är som en lektion i livet.

Jaaaa, det är ju underbart! Jag hade en vän som jag alltid promenerade med på kvällarna när jag pluggade på universitetet och det var som balsam för själen. Man pratar så bra och tänker så bra när man går, det är så underbart! Och jag tror verkligen att vi skulle ha en hel del att prata om! :)

Kul för dig då! :p Jag kör stenhårt på: slit fram allt jag vill ha med mig. Få panik över att det är alldeles för mycket. Rensa bort det jag absolut inte behöver. Lägg till sånt jag kommer på att jag vill ha med. Få panik över att det fortfarande är för mycket. Börja prova kläder och upptäck att den där kjolen jag inte använt på tre år faktiskt är rätt fin. Ge upp. Buka en stund. Ät lite yoghurt. Upptäcka att det är snorsent och att jag måste sova så jag bara lyfter bort typ hälften och tänker "äsch det blir bra".

Åka i väg och förbanna att jag har sju svarta identiska linnen med mig men inga shorts.

Resvan? jo fö fan!

Jag tror det med! Det skulle vara (Nej, kommer bli!) så fint. :)

En varning bara; Jag pratar. Mycket. Speciellt om jag blir lite nervös. Mundiarré. Men oftast på ett bra sätt (tror jag).

Jag väntar bara på att det ska dyka upp en tråd bestående av

"Jag vet inte vad som är fel, men vi pratar så himla bra över nätet - men när vi ses blir det helt tyst!!! :eek:"

Haha! Jag med! Och därför älskar jag människor som också pratar en massa, så jag känner att jag får lite motstånd och inte får dåligt samvete för att jag aldrig blir tyst :D

startad anonymt av nophredol och sen en av storelorden.

det tror jag inte. man brukar känna sånt på sig faktiskt.

+ Hedinn, Mammas & Lården:

Era senaste inlägg/kvällsdiskussioner alltså.
:rofl: :love: :rofl: :love:

JA! Detta måste ske i augusti. Seriöst, jag älskar att promenera och prata om livet och drömmar och allt som finns i ens huvud. Jag är helt övertygad om att det vore fantastiskt fint faktiskt. Och neeeej, du kommer säga massa vettiga saker och jag kommer bli asimpad och sen ska jag prata och låta smart men istället så pratar jag sönder dina öron tills du knuffar mig i vattnet och sen startar en anonym tråd på Buke under nicket Storelorden där du stressat undrar vad straffet blir om man i självförsvar dödar en niphredil.

Men ja - it has gots to happen!

:rofl:

Jag är på! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka