OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Okej, här har du det:

kekekeke

DET VAR BARA UTFYLLNAD, SLUTA SKRIKA ÅT MIG!

Sorry smulan. Jag blir bara så... Upprörd. Och känner mig kränkt. Och du skulle ju kunna ha skrivit nåt jättefint om mig, som jag inte vill gå miste om. Ju. Mata mitt ego. Mums.

Haha! Påminner mig om när jag skrev en sån där utfyllnad en gång och en viss användare blev snorsur och bara "Hörrudu! Jag vet inte vad du menar med asdjajaja men du kan väl sluta vara så feg och skriva så man ser det istället??!?!?!?!". Jag: :confused:

:D

Jag ska packa för att åka till mormor imorgon och även välja vad jag ska packa med mig till Madrid. Så packa. Yey. HATAR att packa. Sen ska jag habla med min kille också.

Du då, snuttepluttan?

Habla med snubben låter fint! Och mormor låter fint. Fast jag hatar också att packa, så du har mina sympatier.
Jag vet inte riktigt. Nu ligger jag och väntar på att mobilen ska laddas så jag kan gå ut och gå en sväng. Sedan funderar jag på att åka och sova hos mamma inatt. Hon är inte hemma, men jag är ledig imorgon och de håller på att byta fönster i min uppgång vilket innebär att man vaknar 7.30 oavsett. Plus att ena fönsterbytarkillen är rätt obehaglig. Ropar efter mig i trappen och sånt.

Usch! Åk till din mamma röstar jag för. Skönt med promenad. Jag borde man jag orkar fan inte, är så LAT. Skulle varit färdigpackat vid åtta men har fortfarande inte ätit eller masat mig från soffan.

Yay me.

Jag borde ha gått ut för länge sedan, är också lat. Sedan tog mobilbatteriet slut. Och nu är det hoppning på TV. Du förstår, det går ju bara inte!

Äsch, borde schmorde som talesättet lyder.

Jag vill ha hääääääst förresten! Träna och hoppa.

Haha! Påminner mig om när jag skrev en sån där utfyllnad en gång och en viss användare blev snorsur och bara "Hörrudu! Jag vet inte vad du menar med asdjajaja men du kan väl sluta vara så feg och skriva så man ser det istället??!?!?!?!". Jag: :confused:

:D

:rofl::rofl::rofl:

Tack för dagens pingvin.

Borde schmorde indeed!

Jag förstår absolut vad du menar. Fullkomligt omöjligt att gå ut och gå då. Jag är hungrig men kommer inte ens till köket, tre meter bort. Suck på mig.

Hedinn: Tacka inte mig, tacka ett stycke överkänslig bukefalist :D ;)

Jag vill ha hääääääst förresten! Träna och hoppa.
Jag är också lite ridsugen faktiskt!! Går och dagdrömmer om hästen jag ska få rida när jag är i Cadiz och jag längtar så jag dör!!

Åh

Jag drömmer mig typ 10 år fram i tiden då jag kanske eventuellt har en ekonomi som tillåtet en liten söt häst på runt 163. Den ska kunna allt och bara vara trygg och pigg och lära mig allt.

Låter som en fin dröm!

Själv tror jag inte att jag kommer att ha häst någon gång igen. Har haft häst från det att jag var 11 tills nu typ och nu känner jag noll lust att ha det enorma ansvaret längre.

Jag känner tvärtom, jag har precis (seriöst, autocorrect? "pervo"?) som du haft häst sedan ~11 tills jag tog studenten. Tycker i perioder att det är sjukt skönt, men oftare och oftare kommer suget efter MIN häst. Jag rider ju fortfarande på medryttarhäst och så, men det är inte samma sak.

Och jag kommer ju förmodligen aldrig skaffa mig make, sambo och/eller barn så då passar det ju ypperligt att leva hästlivet fullt ut. Fast jag ska nog bara ha 1.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka