OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

God dag kära vänner! Idag är jag på grymt bra humör :D :bump: På väg till syster för att pussa på ungar och imorgon ska vi till vår lilla mormor :) Fint som snus!

Nämen vad gör du, människa?! Fasiken vad jag funderade på vad tusan det var för nån som dök in helt plötsligt och lät som att det här var hemma. Och så var det DU!! Avatarbyte är inte okej utan en fruktansvärt bra anledning. :cool:

Jag har en fruktansvärt bra anledning. Titta! :love:

dear-patriarchy1.jpg

Jag är arg!!
Här får man äntligen tummen ur och ska börja laga hästarnas eksemtäcken. Och gissa vad! Jag hinner inte mer än att trä symaskinen innan den säger tack och god natt. Grr! Det har lossnat något inne i den, och garantin har givetvis gått ut för bara några veckor sedan. Motorn virrar fortfarande men själva drivet är väck. Mutter.. Funderar på att köpa en ny. Men med vilka pengar? Just det, de jag inte har!

If anyone needs me, I'll be in the angry dome

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka