OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

hörrni tjejer nu ska jag sova. först ska jag titta lite på min favvo james deen :d och sen ska jag soooova så gott.

jag bestämmer att ja, det får du! det blir ett utmärkt fantastiskt namn tycker jag!

min mr deen:

e57f556c45d20ffeacd02f3798d5a43ac1dac09b2ebf811be865d9ff.jpg

301613-james-deen.jpg

snyggaste porrskådisen EVAH! :d :d

NU så: godnatt brudar!

men HUR snygg är han? HUR snygg är han??

AAAAAAAAAAAh

sexuellt frustrerad och mr james deen är FÖR JÄVLA ÅH SÅ JÄVLA HET

Ni är underbara. Jag sitter inte alls i soffan och skrattar högt. Och läser utvalda delar för min pojkvän. Som säkert har väldigt höga tankar om ot-tråden.

Inte alls

Sov gott!

Åh, är det en porrskådis? Han var ju inte snygg, men helt klart snygg för att vara porrskådis! Gissa vad jag ska göra när jag är ledig? :D

Haha var tvungen att föa kukgrejen för honom först. Han hälsar att han varken fick bröst eller vagina av att rida men inte tänker ge sig på bodypump. (Säger ju att det är undanflykter).

Om du behöver fler argument för att övertyga honom har jag styrketränat flera gånger bara den här veckan och ser inte skymten av en kuk!

Jag lovar, det är sant! :D

De hade lite pingvinporr i dokumentären jag såg. Men de är snabba de jävlarna, förspelet var längre än humpandet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka