OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Jag kanske är konstig nu, men jag tror inte att jag någonsin sett en fin pung.

(Svaret är alltså nej)

Och NEJ, det handlar inte om att "jag inte träffat den rätta pungen ännu", eller att "om jag bara kysser tillräckligt många kukar kommer den perfekta pungen fram".

jag har sett en fin pung!

tog dock ej bild. SÅRY.

svar nej.

den såg ut som en pung. en fin pung. en perfekt pung liksom.

kan berott på att kuken var SÅHÅHÅHÅHÅ fin också.

hen är OND och förtjänar inte såna komplimanger! så, no phåtå.

Aha. Dessutom har den säkert trillat ner och hänger i knävecken nu. Det händer rätt ofta om man är ond har jag hört.

förmodligen!

lården: pung i kläm, pung i kläääääääääääm! *sjunger*

min pappa spelade i ett punkband på 70-talet som hette kotten i kläm. sjukt bra namn!

Ska bifoga till PHS och hävda att jag går till extremerna för att gå till botten med saker. Äkta gräv i den bruttan.

Borde eventuellt bli journalist?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka