OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Hahaha, rolig du är! :D Heddan som vampyr: "Men människor går liksom inte att ta på allvar som de struttar runt...." ;)

Jag vet egentligen inte, jag har aldrig varit där.
Men du hänger väl där jämt, pinglan? (Vad säger det om min smshistorik att mitt autocorrect ville byta "pinglan" till "pungen"?)

Hahaha, att du borde putsa upp ditt ordförråd, lägg in några stumpan, lilla gumman, pinglan, bruttan oftare så ska du se att problemet inte uppstår. ;)

Jag tänker mer att det eventuellt är dags att börja stävja min skriftliga tourettes.

Eller se över mitt umgänge...?

:D

Hahaha, men pungen är väl en helt perfekt svordom? Jag menar, om jag slår i tån, vad är mest befriande att säga, "jävlar" eller "pungen"? Jag googlade fram en bild på en djävul åt er, pung får ni googla själva. :cool:

djavul.png

Äh, tacky schmacky. Känner du dig fin så ha på dig det!

Här ska bildgooglas!

Min favoritsvordom är "gobbaronk". Inte säker på att det fungerar på annan dialekt än göteborgska dock.

Ja. När jag blir pensionär ska jag skaffa ett gäng pingviner som jag kan sitta och skratta åt hela dagarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 888
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat