OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

jag är uttråkad! och rastlös! och trött! men kan inte gå och lägga mig. YL.

jävla spanjor att inte ha tid att skypa. jävla mammas att jobba istället för att hänga med mig. jävla jävla!

åh, jävla mammas, där är du ju! :love:

nä, behöver bara skedas nattetid, dagtid är jag ju inte rädd :p men TACK kära du för erbjudandet!

Tullnäs Ryttarsällskap :)

Tävlingen var mysig men de hade världens uslaste vägbeskrivning :p

edit: I konkurrens med Dannemora. "Kör förbi en travbana och sen vänster vid den stora eken." Travbanan var en oval stig med grus runt en övervuxen inhägnad och eken såg man inte från vägen :rofl:

Hahaha usla vägbeskrivningar är underbara. Jag och en vän skulle åka och hämta en tredje vän, hos hennes pojkvän ute på landet. "Ni passerar en stor lada och efter den ska ni svänga höger!" Ja, jo, för stora lador brukar ju vara en bristvara på landet, har jag hört... :cool:

men GUD så grov du är i munnen!

jag grinar aldrig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat