OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Knäckemacka! Det vill jag också ha. Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Sitta här och bara dricka öl, liksom...

Här sitter jag och våndas över tapeter. Hade ju bestämt mig, men nu vet jag inte längre...

Kul fredagskvällsnöje

Knäckemacka är så rubbat gott!! Jag är helt beroende, ska till och med ta med mig det (och Bregott :o) till Madrid.

Svårt det där med inredning, man ska ju helst tycka om det ett par år fram över så man slipper göra om :p

Jo precis, och jag och maken är inte riktigt överens. Och just när han börjar vilja ha den tapeten jag vill ha, då ändrar jag mig... :o

Falu rågrut :love:

Älskar mitt knäckebröd och kan äta HUR mycket som helst. Har fått spanjoren att gilla det också :D Han tror dock att det heter "conectibröd". Så jefla söt!

Knäckebröd är sådär knasigt gott ibland, känns ju inte som man äter nåt heller så det är bara att lassa i sig :D

Haha men gud vad gulligt med conectibröd :love:

Jooo, deras är större än vårt också. Men jag orkar inte gå dit medan jag är där, vi kommer ha fullt upp ändå tror jag.

Knäckebröd är sådär knasigt gott ibland, känns ju inte som man äter nåt heller så det är bara att lassa i sig :D

Haha men gud vad gulligt med conectibröd :love:
Jamen precis, jag kan äta fan tio stycken utan att det ens känns!

Haha, conectibröd! :love:
Jaaaa, "conectibröd" :love: Hans svenska är så rar. Fick en gång SMS:et: "Jag älskar dig jatta mycket, lilla hjattat" :love: Nu vet han att det inte heter så men han kallar mig fortfarande konsekvent för hjattat. SOM jag och min syrra mobbar honom för det :D

Åh så söta tapeter ni har!! :love: Underbara!

Näää, jag är i och för sig supersvennig och äter fan bara Bregott (vägrar äta deras smör), men jag vill inte behöva släpa med honom till Ikea. Räcker med att vi varit där när han varit här. Som tur är finns en liten affär med svenskt lösgodis inne i stan, där kan jag handla inför filmkvällar och bakisdagar :D

Näe, Bregott är grejen (eller ja, jag äter norrgott eftersom att det finns i min landsände, men det är lite samma sak annat namn ;) )

Tur du kan få tag på lösgodis! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka