OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

:rofl: Det kommer inte alls att ställa till det i ungens världsbild. :p

Hmm, det leder ju också till väldigt intressanta reflektioner i FL-ordlistan, blir det "Ska vi leka med myspinnen i mammahjärtat?" som är nästa sexinvit? :D

HAHAHAHAHA underbart.
Hittade denna med (angående att man blir gravid genom att kramas)
"Rädda att krama en kompis?
Herregud jag kommer ihåg när jag trodde jag var gravid med min nalle!! Var så rädd hur jag skulle säga till mamma när jag fick nalle bäbisar."

Tror nog vi tar spermie+ägg förklaringen här

Alltså nej!
vilka hemska ord" O_o
Nästan så man får lust och testa på sambon, bara för och se vad som händer :D

Niffe: Snaaart ligger du vid poolen i Madrid och har det bra :)

Kethes: Inte läst din andra tråd än, men håller tummarna för att det går bra med sambon alla fall :)

Haha nej, snarare en blick som såg ut som O_o, sedan en tyst paus och O_o igen och sedan världens asgarv :D

Emor: haha nej inte jag heller :D

Jag har ont i min handled,värker i leden och liksom nästan svider i huden ovanpå.
Störande som tusan.

Niffe: :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 854
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka