OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Som vanligt när jag pratar med dig då stumpan! ;)

Emor, jag skulle inte kunna det. Framförallt inte om jag skulle försöka hålla en förförisk ton! :D

Ingenting egentligen, har haft ledvärk sedan jag var liten så vissa dagar är såhär. Det kommer och går som det vill, har dock aldrig fått någon klarhet i vad det beror på O_o

mammas: hahahaha vilka bilder jag fick i huvudet nu :D
Man står där i världens raffset och säger något i stil med ovanstående myspinnefras med förförisk röst :D
Sambon skulle vända i dörren vrålandes av antingen asgarv eller panik haha

Senast ändrad:

Haha nej, snarare en blick som såg ut som O_o, sedan en tyst paus och O_o igen och sedan världens asgarv :D

Jag ser snarare asgarvet utbytt mot någon som sakta, sakta smyger ut ur lägenheten, utan att riktigt våga släppa blicken från en under tiden.

äsch, du vet hur jag är. kommer hela tiden. till höger och vänster. har inte haft sex på TVÅ veckor. känns som två ÅR.

mirre: stackars!! lider med dig! har problem med min högra handled, till och från sådär. mycket irriterande. hoppas det går över snabbt!

Hahahaha!

I såna fall gillar jag myspinnen som fan kan jag säga!

Jag ser snarare asgarvet utbytt mot någon som sakta, sakta smyger ut ur lägenheten, utan att riktigt våga släppa blicken från en under tiden.

:D den teorin kan nog stämma rätt bra också.
Först fascination över klädvalet som sedan snabbt byts mot fasa när man börjar prata :rofl:

Niffe: Vansinnigt störande.
Det ligger i släkten, mamma har det också, mormor och gammelmormor hade också samma sak. Så hoppas mina grabbar har tur och slipper det.

Mammas: Jo tror det alla fall :p

Kethes: Uppläxning?

kl

varfööööör händer det inget på buke en fredagkväll??!!?!? kan inte förstå vad folk gör istället :p

inte jag!! jag äter ägg och knäckemacka och stirrar argt på all disk som bor i mitt kök.

Helt obegripligt. Det blir till att kolla hästannonser igen.

Jag har astråkigt, men kommer mig ändå inte för att flytta röven från stolen och hitta på något? Knäppt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 846
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat