OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Svårt! Tror båda funkar, men de första var lite mer intressanta tycker jag!

(vad dyrt det är med tapeter förresten!)

Bregott är SÅ gott! Har inte ätit gott smör någon annanstans i världen än här i Sverige faktiskt. Och då bara Bregott.

JA. Man måste ju säkra det viktigaste :D

Jo jag vet, det är supersvårt. Jag var helt kär i den första tills jag ratade den pga att den blev lite dyr (vi behöver 5 rullar pga mönsterpassningen till våran minihall med en massa vinklar och vrår... Men nu är den ju nersatt... Gah!

Svar: JA!

Var tog alla vägen? Varför har alla liv när jag sitter och är uttråkad?

Jag är här! Var tvungen att leta upp lilla Quling igen, hur söt??!

735006.jpg

Jag har ingen aning. Jag har snart tänkt gå och lägga mig och sova, men vart hungrig och gjorde en varm macka med ost och svampstuvning och kastade in i ugnen :d så nu måste jag vänta lite till innan jag kan lägga mig ;)

MEN SÅ SÖT!!!

Emor: Braaaa! Då är vi i samma sits! :)

Kethets: Usch så tråkigt med bråk och monsterjobbhelg. Sov gott!

Nej nej, det är en ponny jag hittade på hästnet! Så brutalt söt, skulle ringa på den direkt om jag letade shettis :D

Men säg inte så, jag kommer ha 3 shettisar i vinter (skulle ju bara ha mina två, men flocken blev utökad... :o ) och det finns ju plats för fler.... :angel:

Nej jag behöver inte fler heller, har ju dessutom en stor också. Man ska ju ha tid! Även om mina två små är unghästar och den ena ska påbörja inkörning nu under hösten/våren lite smått, och den 3e shettisen är en ren sällskapsponny (bockar av kidsen och går omkull i vagn, han trivs inte med att jobba alls så han är pensionerad)

Jag är häääär! Pratar i telefon med min älskade vän i Norrtälje för tillfället. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka