OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Ljugande föräldrar måste ju vara bästa vägen till kunskap:banghead: i den åldern är man väl definitivt gammal nog dessutom.

Niffe: jag åt natchos och hemgjord guacamole igår :) mycket gott.

Alltså herregud... tror jag hade "lite" sömnbrist att beta av. Vill inte veta hur mkt jag sovit senaste dygnet.

Jag har nog från de senaste 1,5 åren, herregud vad jag kan sova! Om lite mindre än två timmar måste jag vara på jobbet... Tänkte köpa choklad ikväll för att orka med morgondagen:p

Alltså jag döööör! Ser på Frozen Planet och har konstaterat att pingviner måste vara det roligaste djur som existerar. Jag sitter och skrattar så tårarna sprutar. :rofl:

Jag pratar om min stora idol Skepparn.

pingvinerna_1196155778_1029077.jpg

Han med armarna i kors. :love: :love: :snigelspår:

sluta äckla dig!!

ps.

läs "män kan inte våldtas" av märta tikkinen!

JAG VILL GIFTA MIG MED MÄRTA TIKKANEN

Jaa, de är ju underbara! Men de skiljer sig lite från riktiga pingviner. Hemsk som jag är satt jag och asgarvade även när de var livrädda och höll på att bli uppätna, för att de såg så förbannat roliga ut... :angel:

KL
Jag hoppar in i tråden och hoppar snabbt ut igen (måste läsa vad alla ot:are haft för sig imorgon!) Men en snabb fråga, ska ut ikväll och funderar på svart :Dskinnkjol och svart ärmlös, halvt transparent blus med små runda nitar på. Tacky/fult/funkar det? Hjälp tack

Tack ni rockar! :D Bild ska försöka fixas, dock har jag begåvats med en total oförmåga att kunna ta bilder framför en spegel!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka