Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har nog från de senaste 1,5 åren, herregud vad jag kan sova! Om lite mindre än två timmar måste jag vara på jobbet... Tänkte köpa choklad ikväll för att orka med morgondagen
Alltså jag döööör! Ser på Frozen Planet och har konstaterat att pingviner måste vara det roligaste djur som existerar. Jag sitter och skrattar så tårarna sprutar.
Jaa, de är ju underbara! Men de skiljer sig lite från riktiga pingviner. Hemsk som jag är satt jag och asgarvade även när de var livrädda och höll på att bli uppätna, för att de såg så förbannat roliga ut...
KL
Jag hoppar in i tråden och hoppar snabbt ut igen (måste läsa vad alla ot:are haft för sig imorgon!) Men en snabb fråga, ska ut ikväll och funderar på svart skinnkjol och svart ärmlös, halvt transparent blus med små runda nitar på. Tacky/fult/funkar det? Hjälp tack
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.