OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

min systerson ser ut som en full pingvin när han går. du kan få låna honom ett par dagar om du vill!

Fast jag skulle ju inte kunna forska, jag skulle bara ligga dubbelvikt...

Niffe: Haha jaaa! :love:

Haha låter som en bra svordom :D

Heddan: *Dör söthetsdöden* :love:
Nu får jag lust och titta på Happy Feet :D

Såg just en annons där de söker en halv fodervärd.
Tror inte ens en häst att värd att dela sig själv på mitten för :p

;)

Hade ju varit underbart att få betalt för att skratta, problemet med forskning är väl dock att man inte tjänar så mycket om man inte får resultat?

Du måste läsa boken! LÄS LÄS

Utdrag:

"Kanske är det dags att förorätta en man. Kanske är det äntligen dags att byta roller för att småningom avskriva alla roller. Så att ingenting är otänkbart och ingenting är självklart.
Kanske kan det få nån man att fundera efter och nån kvinna till att göra uppror. Kanske är det bara början. Kanske kan allt ändras, nångång!"

LÄS

Låter alldeles utmärkt! Jag läste ut den på en timme, den är tunn. Men ÅH så bra. Hon var kontroversiell som fan när hon släppte den här boken - en bok som faktiskt hävdade att det inte var kvinnors fel när de våldtogs. Hon blev hatad i Finland men hyllad av svenska feminister.

Jag stal den från föräldrarna, den hör hemma i min feministdel i bokhyllan nu :D Syrran har första tjing, annars hade du kunnat låna den. Men lääääs och återkom!

Jag älskade den. Så härligt feministisk.

Hahah, den fick flytta? ;) Fanns inte som e-bok, annars hade jag köpt den och läst direkt, blev så sugen. :p

Haha ja! Pappa bara "kom ihåg var den där bor" (jag stjäl alltid böcker från dem) och jag bara "NÄJ den flyttar hem till mig nu, säg hej då!". Sen stoppade jag ner den i väskan :D

Någon SMSade mig just en bild på en pung. :( Tror ni att det räcker med att skrapa bort hornhinnan eller är det bara att peta ut skiten? :( :(

;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 888
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat