OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Gud vad härligt det låter! Jag vill också åka på solsemester, men är för snål för att betala för det... :cautious:

men ÅÅÅÅÅÅÅÅH din jäääävel! :D jag vill också!

jag ligger hemma, är lite smågrinig och min kille har inte tid att skypa med mig idag. blurk blurk.

Men du åker ju snart du med va? Så du får ju också sola och bada snart. Och inte har vi nån pool heller utan vi måste masa oss ner till stranden (som ligger 20 meter bort hööhöhöhö).

Åh nej det låter inte kul du! Men snart kommer ni ju se hur mycket som helst av varandra ska du se :)

Gud vad härligt det låter! Jag vill också åka på solsemester, men är för snål för att betala för det... :cautious:

Ja då får man vackert vara hemma och packa hö :D

Kan i och för sig vara najs det med! Hade kunnat göra samma om jag haft en gräsmatta och en trädgårdsslang. På min innergård är det nu caféverksamhet, tror inte gästarna blir så imponerade om jag lägger mig naken och solar mellan borden. Knappast mina hyresvärdar heller, haha.

Men åååh jag är så avundsjuk!! Strand, gud så härligt!!

Jaaa, jag åker snart men inte snart nog. Måste en sväng förbi min lilla mormor i Dalarna först innan jag kan åka.

Har bara en så seg dag. Tycker lite synd om mig själv (varför?). Blurk.

Jag med!! Jag behöver inte heller strand egentligen, även om det är fint. Just nu vill jag bara i väg.

Wysiwyg: Tack kära du! Och se till att packa nu ;) Jag är som du, hatar verkligen att packa!

Jättesnart?? Det är EVIGHETER tills jag får åka. Buhu. Dock inte lika många evigheter som tills augusti.

Kethets: Usch då! Vad för konflikt?

Såg nu! Jeeesus, den sambon skulle ligga risigt till hos mig kan jag säga. Minst sagt.

OM EN HEL VECKA.

Fredag nästa vecka. BUHUHUHUHU.

Drar till la mormor på måndag, tillbaka i la stada till torsdag kväll och sen snortidigt på le fredag drar jag till El Madrid.

Evig_Heter

NÄJ.

nu ska jag ut och powerwalka av mig all jefla guacamole och nachos jag satt i mig de senaste dagarna.

känner mig som le snusko.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 760
Senast: fijja
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka