Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gav upp Candycrush när chokladen kom, och mina yatzymotståndare är visst inte vakna nu, men med pinterest fördriver man ganska mycket tid iaf! Nu är snart det värsta gjort, såfort klockan passerat fem känns det mer som morgon
Jag har inte jobbat så jättemycket natt, men trivs väl eg rätt bra Me det (om än jag skulle önska annan placering) men att jobba hela dagen innan nattjobbet hör inte till vanligheterna och gör det lite kämpigt...
OH, din stackare! Då förstår jag verkligen att du längtar hem! Men förresten, det kan ju inte vara tänkt att du måste sitta hela natten i ett mörkt hörn utan möjlighet till toalettbesök, dricka eller att äta? Ta upp det med dig chef tycker jag, så borde det inte få vara.
Känns som en knepig jobbsituation. Nu vet jag ju inte vad din brukare har för behov (ska inte veta heller), men borde det inte gå att ha typ rn kamera och sitta i rummet bredvid?
kl
Uvi på g Och jag har en av de värsta jobbhelgerna nu.
Hur tror ni chefen vill ha det, jag skiter i att säga något eller så ringer jag och varnar att det kan bli sjukskrivning?
Ena dagen är delad tur så antar att det är ingen som vill ha den
Kamera är tyvär inget alternativ i detta fallet, annars hade det absolut varit bästa lösningen, för alla! Men men, nu är det bara 30 minuter kvar, så jag verkar ha överlevt denna natten också!
Jag har grupp b streptokocker och inte vanlig uvi så de måste göra odling innan jag får penicillin och få det på en fredag när man behöver det på lördag är inte så troligt.
Skickade min mamma som ska hit att köpa den starkaste tranbären de har på hälsokost
Dessutom har hunden var i snoppen (tur att han är så snäll och liten att jag kan tvätta) och behöver nog en tratt fast jag vet inte vart jag kan hitta det smidigast
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.