OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Amen åååh jag menade ju inte så :mad::p Det var väl mer ett uttryck för att jag inte kom på fler :p

Dumma Hedinn, du förstod säkert vad jag menade ändåååååå :arghh:

;)

Hellu.

Jag sitter och äter popcorn och förbannar min onda fot :(
Oh, och gömmer mig för alla småttingar som springer runt (Lillebror har killkväll) :eek:

Vad gör du? :D :banana:

Popcorn :d Dum fot, vad har du gjort?

Låter som rätt drag att gömma dig :D

Jag hänger vid datorn, typ. Kollar på hästnet efter hästar jag inte har råd att köpa men man måste ju kolla och se vad man vill ha, right? :D Hittade världens sötaste shettis med fläta i pannluggen. Den hette Quling, med Q :love:

Omnomnom med popcorn! :D :love:
Min fot tyckte inte om att träna - så den strejkar :mad:

Ja, det låter som en lös elefantflock i källaren nu :eek:

Fönstershoppa är ett måste ;)
Låter jättesöt! :love: :love:
Jag vill ha en shettis, eller en welsh. Så otroligt söta :love:

Taskig fot du har!

Ja, jag bara måste ha en ponny :D Nån liten sak med massa man och svans. Superväluppfostrad såklart ;)

Otroligt dum fot, jag hoppas att om jag struntar i stående träning/tryck på foten-träning så kanske den blir snäll igen :D

Åh, ja! en såndär söt sak som tuffar på framför en vagn :love:

Franska, spanska eller tyska. Eller ryska. Eller mandarin. Eller portugisiska. Eller arabiska, kurdiska eller persiska.

Så länge man kan prata språket är det användbart och meriterande där :)

Du ser, spanska! :D

Spanska är ju världens andra största språk enligt Wikipedia, 387 miljoner som har det som modersmål, tyska kommer först på 11:e plats med 92 miljoner. Får nog fundera lite till över detta tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat