OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Åh nej det vågar jag inte. Sist så gjorde jag fel när jag bestämde roller så det blev värsta diskussionen :o

Kanske, om den tar slut senast torsdag :p Hur många är uppskrivna hittills? (skulle kunna kolla tråden själv men jag vill hellre att du går mina ärenden åt mig :devil: :D)

KOM OCH LEK ZASSOO!

Jag måste också ha lekt klart till torsdag. Det är Mammas uppgift att jaga ihop tillräckligt med folk nu :p

Amen åååh jag menade ju inte så :mad::p Det var väl mer ett uttryck för att jag inte kom på fler :p

Dumma Hedinn, du förstod säkert vad jag menade ändåååååå :arghh:

;)

:D jag saknar rullande rofl-smilyn...

Kl
Nervös, kan därför inte sova, ska upp tidigt imorgon.

Kan inte heller sova, allt för att omogna rövhattar trackar mig på mob.
ååååh! Hur spärrar man sådant`? :mad::banghead:

Fast mitt argument med tyskan är att så många företag har det som arbetsspråk som sagt. Det har alltså inget med hur stort språket skulle vara att göra.

Jag personligen skulle bara lära mig spanska om jag tänkte jobba i Latinamerika. Eller om jag hade en spansk pojkvän.

Fast jag hade inte valt tyska heller, utan franska. Spanska är dock hundra gånger lättare än franska (trycker jag).

Jag antar att det är en smaksak. Jag hade valt ett språk som pratas inom en region jag är intresserad av, är stort inom en field jag vill jobba inom eller ett språk jag tyckte var vackert.

Ljudet är alltid av ;)
Problemet är att jag inte kan sova pga det som står :cautious:
Det är en lång, väldig sjuk och rörig historia bakom allting, trodde saker skulle lösa sig och det blev lugnt, men nej då börjar dessa rövhattar om igen. Orkar inte.:banghead:

Nu har jag dessutom varit uppe så länge att jag blivit hungrig

Senast ändrad:

Sitter och jobbar vaket dygn, 4.40 kvar innan jag slutar och jag är trött! Längtar hem till min säng.

Åh, jag känner igen känslan! Har sovit aslänge idag så nu är jag pigg, men jag har haft min beskärda del sådana nätter. Du kan inte gå upp och gå eller något för att få lite syre, jag brukar bli piggare av det. :)

Om du inte kan gå ut, kör ett armhävningsrace eller lite jumping jacks (gah, jag kan inte komma på vad de heter på svenska? Hjälp mig, snälla! :D) där du är nu. Tänd upp, dra på musik. :)

Jag har dessvärre krav på mig att sitta tyst i en fåtölj i ett mörkt hörn (bredvid min sovande brukare) så jag ska vara "glad" att jag får ha telefonen som kan hålla mig lite sysselsatt iaf...

Hade jag fått göra någonting hade det inte varit något större problem. Men tack för tips iaf! Får poppa musik när jag kör hem sen... Om tusen år... ;)

:eek: Men jösses, det låter helt horribelt! Kan du inte skaffa en sådan där lampa som man sätter på en bok iallafall, så kan du läsa en bok? Eller blir det för ljust då?

Får du avlösning för typ toabesök och sånt? Isf kanske du kan be någon komma och lösa av dig då, så kan du komma upp ur stolen iallafall?

Hörlurar? :D Men nej, jag köper att du kanske inte gör ditt jobb om du sitter med hörlurar på och läser på telefonen. "Va, min brukare vaknade och gick upp, ramlade när hen var själv på toaletten? Nej, jag sov inte, jag lyssnade på musik och surfade, vadårå?". :p

Ja alltså det är väl inte drömläget precis... Men nu är det snart bara 4 timmar kvar, och bara snortidig morgon inte natt :D man får försöka se det positivt. Har dessvärre ingen bok med mig, men första målet blir att köpa en mer surfvänlig telefon, haha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka