OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Haha, inte riktigt men visst! ;)

Låååården, hade du varit här ikväll hade jag bjuckat på indisk kikärtsgryta. Det är grejer det! :d

Eftersom jag inte sov typ alls natten som var ligger jag redan nedbäddad i sängen. Satt i soffan med laptopen men höll på att somna, haha.

Mvh Mormors ;)

Åh, hur kan du veta att indiskt är min favvo i hela världen?! :love: och :mad: samt :cry:

Haha när du blir gammal kan du väl byta nick till Mormors? Snällasnällaplz?

Indiskt är gott! Blev massor över som nu bor i min frys så jag ska kunna äta det i helgen. Har ätit den på jobbet förut så microvågsugnslocket är redan färgat av gurkmejan, yey. :p

Haha, kanske. ;) har hittills inte haft någon häst som gått under namnet mormors. :p

Eftersom jag skriver från mobilen: googla indisk kikärtsgryta och gå in åå det receptet från vegetariskt.com. :)

Lården: hette och hette, hon kallades det för det mesta. :) typ mammas prusdiluska, mammas fialotta, mammas huldigan, till sist blev det mest bara mammas. :)

Vad hette hon eg? :)

Mini har hittat lådan med köksredskap, jätteroligt när det slamrar och har sig.
Tycker han, min värkande skalle tycker inte det :meh:

Min ponny (10 miljoner kronor om du gissar rätt på vad hen hette) kallades oftare än inte för hästfan. Hen hade en hel flock med rävar bakom varje öra... Ponnyskrutt.

Han har upptäckt den för länge sedan ;)
Men just idag var det jättekul och slamra med det som ligger i den :p

Sitter och försöker få mini och sova, lika hopplöst som vanligt. :meh:
Han gnäller och ska ha nappen, men så fort han får den så kastar han bort den.
Sedan skriker han för att han vill ha den, så håller det på tills han somnar, vilket alltid tar en hel evighet. Men med sambon gör han aldrig så.

Ajm bäck bitchezzzz. Semestern gör att jag inte riktigt hänger med i cyberspace för tillfället :o Imorgon har jag bilbesiktning halv 8 på morgonen, wooo fett pepp på det!

Lycka till!

Mirre: tänkte det, att missa något som låter så länge går inte!

Kl

Det rörde sig under halmen idag hos kaninhonan:banana: och imorgon efter jobbet ska jag städa, packa och sen dra till västkusten några dagar med mini utan sambon och på fredag blir det bio med gamla tjejgänget.
Ska bli så jäkla kul!!

Jag äter fruktsallad och funderar på varför jag blir så snål när det kommer till jordgubbar. Hade varit gott nu.

Japp, fast jag måste säga att "af Glennerlård" ligger närmre till hands om jag skulle få för mig att byta. :D

Lord, kort och gott hette krabaten. Liten och för smart för sitt eget bästa, billig på blocket flera gånger i veckan.

Häftigt när de lär sig så fort! Och upptäcker nya saker, även om just skramlade matredskap är favoriten bland de runtomkring :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider