Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Vågar jag anmäla mig och vovven till en kurs i tävlingslydnad? Kravet är grundlydnadskursen och den har vi gått men det känns som att vi kanske skämmer ut oss
kl
Mini har börjat hämta sig från sin sjukdom och jag har hämtat mig från mitt migränanfall igår som gjorde att jag spydde (tjoho 42 timmars karantän från jobbet) så idag har vi skurat kökslukor och skåp. Köket ser inte ett piss renare ut...
Hade ni funnits nära mig hade jag haft två stycken ponnykräk att dela med mig av. Vore kul med en medryttare!
Men tydligen vill vuxna människor inte ha ponny att rida på, inte ens om det är stora ponnyer.. Och jag vill helst inte ha någon för ung, med tanke på att den ena ponnyn kan vara ganska opålitlig.. Låter inte ens alla vuxna i stallet leda henne in/ut från hagen just för att hon kan vara farlig. I början fick vissa inte ens gå ut i hagen och fodra om hon var där (hon högg!). Men nu börjar det gå bättre.
Oj, blev visst en liten roman om mitt kära sto. Men jag är så stolt över henne!
Titta vad fin hon är Film från träning
Kropp & Själ Jag var inne på nya prover i augusti. Då fortfarande för tjock livmoderslemhinna enligt ul.
Jag fick besked i september att proverna såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.