OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Det är ju bra jobbat ju!

Jag känner mig grymt sliten och typ småbakis efter jobb igår. Misstänker att jag börjar bli sjuk.

Missel: hehe, vad gör den lilla?

Fräser och morrar på den andra katten och hunden.

Det ska väl ge med sig. Hon är inte van vid hundar överhuvudtaget.

KL
Vågar jag anmäla mig och vovven till en kurs i tävlingslydnad? Kravet är grundlydnadskursen och den har vi gått men det känns som att vi kanske skämmer ut oss :o

Okej då :D

Åh agility vill jag också pröva men vi fick inte plats i vårkursen och nu går bara fortsättningskursen :(

Jag har anmält mig till Rallylydnadskurs med. Får se om det blir av.

Det är nog dags att börja använda reflexer. Blir mörkt snabbt nu.

Hahaha :D
Någon har haft kul utomhus ;)

Sitter och tittar på ponnyakuten och längtar efter en häst

Grattis i efterskott!

kl
Mini har börjat hämta sig från sin sjukdom och jag har hämtat mig från mitt migränanfall igår som gjorde att jag spydde (tjoho 42 timmars karantän från jobbet) så idag har vi skurat kökslukor och skåp. Köket ser inte ett piss renare ut...

Hade ni funnits nära mig hade jag haft två stycken ponnykräk att dela med mig av. Vore kul med en medryttare!
Men tydligen vill vuxna människor inte ha ponny att rida på, inte ens om det är stora ponnyer.. Och jag vill helst inte ha någon för ung, med tanke på att den ena ponnyn kan vara ganska opålitlig.. Låter inte ens alla vuxna i stallet leda henne in/ut från hagen just för att hon kan vara farlig. I början fick vissa inte ens gå ut i hagen och fodra om hon var där (hon högg!). Men nu börjar det gå bättre.

Oj, blev visst en liten roman om mitt kära sto. Men jag är så stolt över henne!
Titta vad fin hon är :D
Film från träning

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka