OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Waaaah! Varför kan inte svärmor acceptera att jag inte tål vare sig parfym eller smycken i annat än silver! Ochqatt jag inte använder såntdär trams! Håller på att bli tokig.. Hon kan inte acceptera att jag inte är specielltflickigt lagd..
Mutter. Tur vi åker hem igen imorgon..

Sälj allt på tradera:angel:

kl
Jag är äntligen färdig:banana: Riktigt tur det, för jag har haft denna mannen från början av videon som hjälp för att orka med all skit man har fått denna sommaren.

harjag gjort med en del. Men sen ringer svärfar till sambon och säger att svärmor gråter för att jag inte använder det hon köpt.. :rage:

Men jag ska väl vara glad för att hon inte kallar mig sin dotter och prinsessa längre..

Härliga svärföräldrar jag har!

Vilken jobbig situation.
Men tål du det inte så borde de ju förstå tycker jag.
Du får ta ett snack med svärmor och säga att du uppskattar tanken, men att du helt enkelt bli sjuk om du använder det.

Kollar på barnkläder nu, är två angry birdströjor bredvid varandra.
Den ena har en kille på sig, den har en fågel och texten "Im to epic to fail", den andra har en tjej på sig. Den har en fågel med änglavingar, hjärtan och texten "Love is in the air" :arghh: :banghead:

Vill köpa lila kläder till mini, men det är fan omöjligt och hitta utan hjärtan, fjärilar och annat trams :cautious:

Senast ändrad:

Sånt där är assvårt tycker jag! Kolla typ coop och ICA, de brukar ha kläder i olika färger utan en massa tryck och grejer, om ni har någon stor butik nära er?

Ica har vi så ska kolla där.
Vi hade coop men den lades ner, jättestor och bra affär.

Visst suger det? Kolla på pop och surfa nätet, men det är inte billigt att inte följa normen....

kl
Mini ska sätta sig på hunden (ungjävel), hunden vägrar gå undan och säga till sonen och tar åt sig när jag skäller på mini:(
Önskar ham hade vett på att säga till, men mini är snäll 95% av tiden. Men han verkar överlag vara inne i en destruktiv period.

Ja det är jättetrist, det fanns verkligen allt där.
En stor byggavdelning hade dem också, hade varit perfekt nu när vi håller på rustar.

Kethes: nåt så grymt, I är jättesvår att hitta byxor till så man får kolla på tjejavdelningen till honom, men då har 98% av dem blommor, fjärilar osv och det vill vi inte ha. (Hade inte köpt det även om han varit tjej)

Pop har snygga kläder men det är dyrt som sagt.
Men vi får kolla runt lite.

Ja här med..:( Mamma hittade väl en stor näve idag, men inte mer.
Nu är ju säsongen i stort sett slut också med gulingar:(

Kl
Väntar på att naglarna ska torka så att jag kan dammsuga och ta mig ut på en långpromenad innan det är träningsdags. Såg fram emot en lugn och slapp dag (ensam hemma) men börjar bli rastlös.

Kl

Jag bakar muffins, börjar få träningsvärk i baken efter styrkan igår :p
I står i fönstret och är helt extas för att det åker en skördetröska på åkern :)
Vi har en stor åker på baksidan.

kl
Lastat 600 kg häst som inte vill gå in i transporten. Stegrade, gick över och efter det blev det promenad till nya stallet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
542
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka