Oster kloslip-nya slipband?

Lona

Trådstartare
Jag har en Oster kloslip men "slippappret" är slut.
Har för mig att jag läst att man kan köpa billiga på Clas Ohlson(?) som passar men vad ska det vara för storlek och, framför allt, vad heter produkten egentligen??:confused:
Kan väl i och för sig ta med mig kloslipen till affären och be om hjälp men undviker det helst :nailbiting:.

Jag har en Oster kloslip men "slippappret" är slut.
Har för mig att jag läst att man kan köpa billiga på Clas Ohlson(?) som passar men vad ska det vara för storlek och, framför allt, vad heter produkten egentligen??:confused:
Kan väl i och för sig ta med mig kloslipen till affären och be om hjälp men undviker det helst :nailbiting:.
Ta inte med din kloslipen - ta bara med ett slippapper ;)
Annars heter det sliprulle, men den finns i olika storlekar :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 326
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar