Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har iofs en vän som (av någon outgrundlig anledning) GILLAR fula hundar.. så de blir nog sålda ändå..De kan inte vara lättsålda, de där. Gissningsvis går de som köper blandrasvalpar på blocket inte sällan på att "den var så söt på bilderna". Fat chance i det här fallet.
Fast de med i päls i den aktuella kullen var inte fulare än andra mopsblandningar.De kan inte vara lättsålda, de där. Gissningsvis går de som köper blandrasvalpar på blocket inte sällan på att "den var så söt på bilderna". Fat chance i det här fallet.
Ja, jag tänkte mer på Gollumkopiorna.Fast de med i päls i den aktuella kullen var inte fulare än andra mopsblandningar.
Det ska jag banne mej göra, återkommer efter stora Stockholm!Ställ dig vid GD ringen på valfri utställning, ta fram popcornskålen och se skådespelet. Är alltid lika förvånande hur temperament verkar vara oviktigt hos dessa jättar.
Det är en av de större raserna i gruppen, så inte direkt en liten chihuahua. Men som tur var inte en högenergi-ras. Var 15 år sen som det här hände, men jag vet att åtminstone en av valparna blev ganska grinig och tjurig.Tur att de är små, synd att de lär hamna hos någon utan nån som helst aning hur de ska hantera aggressionen. Läser man hundattackstråden alternativt tar en promenad i ett hundtätt område verkar det dock inte särskilt ovanligt att folk avlar på aggressiva småfluff...
Ja, jag tänkte mer på Gollumkopiorna.
Lets face it, hela kullen kommer bli döpta till "Precious".Ja, jag tänkte mer på Gollumkopiorna.
Och så kommer de vara väldigt svåra att släppa taget omLets face it, hela kullen kommer bli döpta till "Precious".
Det får vi verkligen hoppas, så vi slipper se dem på Blocket en månad senare när de säljs pga allergi och tidsbrist.Och så kommer de vara väldigt svåra att släppa taget om
Hur kan någon vara allergisk mot gollum-kopior?! Det kan ju inte gå som pälsdjursallergi iafDet får vi verkligen hoppas, så vi slipper se dem på Blocket en månad senare när de säljs pga allergi och tidsbrist.
Perfekta blindhundar?Hur kan någon vara allergisk mot gollum-kopior?! Det kan ju inte gå som pälsdjursallergi iaf
Hur kommer man ens på tanken? Tur iaf att hanen nu är kastrerad.Eurasier/fransk bulldog valpar. Ja det är korsningen. De är födda sista veckan i Juni
Båda föräldrarna finns här hemma att träffa. Naturligtvis är båda föräldrarna friska och nödvändiga rasbundna hälsoundersökningar har självklart gjorts med ua. Kombinationen är gjord innan med lyckat resultat. Detta är dock garanterat den sista kullen. Då hanen nu är kastrerad
Så mer info kring valparna
5st hanar där 4 av dem är svartbrindle med vitt bröst och en hane är gul
2 st tikar en svartbrindle med vitt bröst och en gul.
Vi förväntar oss att dessa valpar blir framåt och orädda men även sociala med mkt envishet och charm. Precis som deras föräldrar. Detta gör att de förmodligen inte passar som förstagångshund. Vi ser gärna att du som hör av dig har vana utav hund,och gärna från iallafall en utav föräldrarnas ras. Detta är inga hundar som bara vill vara till sällskap, utan för att må bra behöver de få jobba och aktiveras. Båda deras föräldrar är väldigt aktiva och kräver mkt mental stimulans för att må bra.
Suck. Dubbelsuck.
Eurasier/fransk bulldog valpar. Ja det är korsningen. De är födda sista veckan i Juni
Båda föräldrarna finns här hemma att träffa. Naturligtvis är båda föräldrarna friska och nödvändiga rasbundna hälsoundersökningar har självklart gjorts med ua. Kombinationen är gjord innan med lyckat resultat. Detta är dock garanterat den sista kullen. Då hanen nu är kastrerad
Vi förväntar oss att dessa valpar blir framåt och orädda men även sociala med mkt envishet och charm. Precis som deras föräldrar. Detta gör att de förmodligen inte passar som förstagångshund. Vi ser gärna att du som hör av dig har vana utav hund,och gärna från iallafall en utav föräldrarnas ras. Detta är inga hundar som bara vill vara till sällskap, utan för att må bra behöver de få jobba och aktiveras. Båda deras föräldrar är väldigt aktiva och kräver mkt mental stimulans för att må bra.
Suck. Dubbelsuck.
o lite mer som ej lämpar sig i skrift.Den kullen kommer jag ihåg, det var ju nyss. Förra gången var det en "tjuvparning" men nu har de alltså parat tiken direkt på nästa löp.
Senaste jag läste om dem var från en valpköpare att deras då 10 veckor gamla valp gjorde utfall mot hennes son och morrade på hennes övriga barn och främlingar. Det var i januari.
Så sociala, charmiga och orädda hundar är för erfarna hundägare....Eurasier/fransk bulldog valpar. Ja det är korsningen. De är födda sista veckan i Juni
Suck. Dubbelsuck.
Tror de helt enkelt har varit fullständigt oförmögna att hålla ordning på sina hundar under löp.Den kullen kommer jag ihåg, det var ju nyss. Förra gången var det en "tjuvparning" men nu har de alltså parat tiken direkt på nästa löp.
Senaste jag läste om dem var från en valpköpare att deras då 10 veckor gamla valp gjorde utfall mot hennes son och morrade på hennes övriga barn och främlingar. Det var i januari.