Fast på DET sättet är de blandraser fattaruväll.Att ingen har tänkt på tidigare? Fast då faller ju argumentet med att blandraser är så mycket friskare, om det bara är att välja vad som kommer ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast på DET sättet är de blandraser fattaruväll.Att ingen har tänkt på tidigare? Fast då faller ju argumentet med att blandraser är så mycket friskare, om det bara är att välja vad som kommer ut?
Men, men, men är det för att de inte har någon stamtavla då som de är så mycket friskare? Eller blir de sjuka om de hade blivit registrerade? Riskerar man sjuka hundar om man får en kopia på föräldrarnas stamtavla? Många frågor blir det, men var är svaren?Fast på DET sättet är de blandraser fattaruväll.
Men, men, men är det för att de inte har någon stamtavla då som de är så mycket friskare? Eller blir de sjuka om de hade blivit registrerade? Riskerar man sjuka hundar om man får en kopia på föräldrarnas stamtavla? Många frågor blir det, men var är svaren?
Va, VA, vA, va???
Men precis! Låna in grannens schäfer också så får du schäfervalpar!
På mitt förra jobb var det en kollega som hade chinese crested, jag tycker det var jättekul när jag hittade pormaskar på hennes hundar Hundarna var inte lika glada. Men de var faktiskt riktigt fina i huden jämfört med hur många kan se ut.Men du kan få klämma pormaskar och finnar i soffan.
Bästa på längeDen här är fin. Vid blandras får man alltså renrasiga valpar av vardera sorten!
Underbart fina valpar, mamma labradortik, pappa golden retriever med stamtavla, valparna är 5 golden och 6 labbar.
Ja, den var ett fynd faktiskt.Bästa på länge
Eller så får valparna PRA, kass mage OCH taskig andning...Hundarna kanske då får en normal nos och kan andas som dom ska
Jag vet inte om det låter så tokigt
Det kan knappast bli värre än en renrasig mops
Och PRA. De ska väl ögonlysas tror jag. Och var enda en verkar ha vajsing med magen av de jag träffat.De hör tyvärr till de osunda raserna, mycket problem med tänder bl a.
Alltså egentligen vore ju det där ett bra sätt att ta reda på vilka raser det är i en hund. Man parar den med nåt och så ser man vad som kommer ut! Blir det två taxar, en labrador och tre papilloner så vet man.Den här är fin. Vid blandras får man alltså renrasiga valpar av vardera sorten!
Underbart fina valpar, mamma labradortik, pappa golden retriever med stamtavla, valparna är 5 golden och 6 labbar.
Det måste vara så personer gör som kan säga att det är 23% av något i en hund - sen tar sisådär 100 valpar och ser hur många av varje sort det blirAlltså egentligen vore ju det där ett bra sätt att ta reda på vilka raser det är i en hund. Man parar den med nåt och så ser man vad som kommer ut! Blir det två taxar, en labrador och tre papilloner så vet man.
Jag bildgooglade Pugese. 50 nyanser av förfärligt.
Jag veeet ... De stackarna är så fula.Varför skulle du säga att man kunde bildgoogla!?
Nu kommer jag att ha mardrömmar om zombiehundar!
Jag tyckte att det var en minigris mitt i valpskocken. Ett försök att blanda in en sötare ras?
My EYES!!!Jag bildgooglade Pugese. 50 nyanser av förfärligt.