Oseriös avel igen då

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men du kan få klämma pormaskar och finnar i soffan. :up:
På mitt förra jobb var det en kollega som hade chinese crested, jag tycker det var jättekul när jag hittade pormaskar på hennes hundar :o Hundarna var inte lika glada. Men de var faktiskt riktigt fina i huden jämfört med hur många kan se ut.

"Hej säljer nu vår valp hane en blandras mellan shihtzu oxh tax 4 månader på grund av tidsbrist mycket livad och glad tycker om barn och andra djur han är rumsren ej chippad och vaxinerad bara avmaskad har ni fråor så bara ringa mvh"

Vill jag ens veta vad en vaxinering innebär?

Den här är fin. Vid blandras får man alltså renrasiga valpar av vardera sorten! :laugh:

Underbart fina valpar, mamma labradortik, pappa golden retriever med stamtavla, valparna är 5 golden och 6 labbar.
Alltså egentligen vore ju det där ett bra sätt att ta reda på vilka raser det är i en hund. Man parar den med nåt och så ser man vad som kommer ut! Blir det två taxar, en labrador och tre papilloner så vet man. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 871
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 606
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 540
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar