Oseriös avel igen då

Status
Stängd för vidare inlägg.
An annons på en BC-valp avslutas med "Pris: 12.000 kr eller högstbjudande!"

Hur oseriös får man vara på en skala? Hundar är inga auktionsobjekt!
För att inte tala om att valparna är oregistrerade och det är den andra kullen ur samma kombination...

An annons på en BC-valp avslutas med "Pris: 12.000 kr eller högstbjudande!"

Hur oseriös får man vara på en skala? Hundar är inga auktionsobjekt!
För att inte tala om att valparna är oregistrerade och det är den andra kullen ur samma kombination...

:eek::eek::eek: Idiotin vet inga gränser när man försöker skramla ihop pengar till familjens årliga Thailand-resa... :cool:

"Hon har väldigt bra potential för utställning och bruks.Hennes stamtavla är jättefin."

Jahapp. Vad har hon för föräldrar då? Eller är stamtavlan rosa med glittrig text? VARFÖR kan folk inte bara skriva ut registreringsnummer i annonser?? :banghead: Hunden var jättesöt så förlåter just denna annonsören :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 331
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 851
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 604
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 538
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar