och utfodrar lite extra med kokosoljaAllt blir bra bara man badar den i Kollodialt silvervatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och utfodrar lite extra med kokosoljaAllt blir bra bara man badar den i Kollodialt silvervatten.
Labben lyckades med konststycket att ha svansen för nära vedkaminen för några år sen - så det kom rök från svansen .Eldtestad? Det är mina med! Och fler än ynkliga två gånger! De har suttit med vid brasan och inte brunnit upp en enda gång!
På tal om ingenting, men jääääääävlar vad hårt linjeavlade border collies var på 40-50 talet... Den här ligger 5 generationer bak mina valpar. Följer man honom till 40-talet så är det samma fem hanar som återkommer i typ hela stamtavlan. Allt var inte bättre förr...
http://db.bordercollie.ru/details.php?id=80286
Den här uppfödaren hade jag inte köpt valp av.
Tiken:
Inga hälsoundersökningar.
Inga tävlingsresultat.
Har fött 4 kullar. 3 med samma hane varav 2 i år.
Ingen av de tidigare valparna har någonting infört i avelsdata.
Hanen:
Inga tävlingsresultat.
Kommer ur en kull av fem efter samma föräldrar. (Två kullar 2012 och två kullar 2014.)
Hamnade på blocket och hittade ett guldkorn
9 mån BC/huskey-mix som inte passar i familjen längre då den bla drar i kopplet... Nähä?!
Han tycker om att jaga saker och vill gärna vara i trädgården men du bör ha ett staket på minst 170 cm
Undrar on 170cm räker... En bekant som har huskies kan inte lämna sina, åtminstone inte ena, i en hundgård utan tak då den klättrar ut om tak inte finns .Hamnade på blocket och hittade ett guldkorn
9 mån BC/huskey-mix som inte passar i familjen längre då den bla drar i kopplet... Nähä?!
Han tycker om att jaga saker och vill gärna vara i trädgården men du bör ha ett staket på minst 170 cm
Ras?Den här uppfödaren hade jag inte köpt valp av.
Tiken:
Inga tävlingsresultat.
Har fött 4 kullar. 3 med samma hane varav 2 i år.
Ingen av de tidigare valparna har någonting infört i avelsdata.
Hanen:
Inga tävlingsresultat.
Kommer ur en kull av fem efter samma föräldrar. (Två kullar 2012 och två kullar 2014.)
Helt omeriterat och helt utan hälsoundersökningar på hunddata passar även in på ett flertal vinthundsuppfödare. Räknar man bort utställning som merit (vilket jag gör, eftersom jag ser det som helt ointressant) så är det sällan det finns något alls på hunddata.Blandras?
Passar in på varenda blandras-uppfödare
Några deltagare på den största och viktigaste schäferutställningen i världen under sina modprov Jag behöver nog inte säga mer än så.
De kan ju knappt gå än mindre hoppa och ta i med sin kropp. Så sorgligtNågra deltagare på den största och viktigaste schäferutställningen i världen under sina modprov Jag behöver nog inte säga mer än så.
Ugh, orkade inte ens kolla på hela. De korsar ju bakbenen över varandra när de gårNågra deltagare på den största och viktigaste schäferutställningen i världen under sina modprov Jag behöver nog inte säga mer än så.
MODprov var detNågra deltagare på den största och viktigaste schäferutställningen i världen under sina modprov Jag behöver nog inte säga mer än så.
Alla skyller på att hundarna inte är ordentligt tränade för det hela men vill man verkligen skämma ut sig så här? För jag förstår inte logiken annars..Ja vad ska man säga?
Det måste vara förnedrande att vara figge på ett sånt spektakel
Och de som bet, sicka sorgligt kassa bett!!!! Tugg och omtag, fyllde knappt halva munnen med ärmen trots att den pressenterades yppetligt snällt. Och Gappayärmen är dessutom lättbiten.
Och sån ska de avla på?