Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där e-schäfer kenneln som sprutar ur sig kullar bor väl i Blekinge? Ännu en del av mönstret
Troligen jaÄr det den som slutar med farmen?
Vet inte om det går under avel direkt, och köparen kan ju ha dragit en vals för uppfödaren, men har en ytligt bekant som inte klarade av sin kelpie (tyckte den var för krävande) som nu köpt.. en malinois Alla mallar jag träffat har varit arbetsmaskiner..
Om det är hon som jag tänker på (känner en som har kullsyskon med kelpien och har nån mer gemensam bekant samt hon och hennes sambo postar flitigt i hundgrupper på fejan) så omplacerades kelpien för att de inte klickade i träningen. Han var för självständig och hon ville pilla med detaljer. Hennes sambo har malle från samma kennel så jag tror hon vet vad en malle innebär.
Men det kan ju vara någon mer som precis omplacerat sin kelpie och köpt mallevalp. Och var det pga att kelpien var för krävande så är det ju korkat att köpa en malle.
Fastnade i en diskussion på annat håll. Är spemietest standard innan avel?
Fastnade i en diskussion på annat håll. Är spemietest standard innan avel?
Glöm inte storleken! Jätteviktigt att dom är små pudel-likande varelser men storlek Chiahuahua, gärna mindre än så.Och? Bara valparna får en fin färg kvittar väl resten?
Glöm inte storleken! Jätteviktigt att dom är små pudel-likande varelser men storlek Chiahuahua, gärna mindre än så.
Nya inne"rasen"? Chidodle?
Nya inne"rasen"? Chidodle?
Golgi? Colden?Läste precis en annons om en golden/corgi
Låter som nått man äter framför Tv:n en lördagskvällNya inne"rasen"? Chidodle?