Dyr inredningKanske matchar med mina filtar i soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dyr inredningKanske matchar med mina filtar i soffan
Det ska vara dyrt och exklusivt om man ska rÀknasDyr inredning
Wow vilken influencer du Ă€r I min chesterfield hörnsoffa finns 2 fleecefiltar frĂ„n lexington och en Hööks labradoodle. Alla bara: woooooow mĂ„ste ha en labradoodle i min soffa! Ăntligen har dom fĂ„tt ett anvĂ€ndningsomrĂ„deDet ska vara dyrt och exklusivt om man ska rĂ€knas
Inte utan att jag kĂ€nner mej lite katig nu Ă€ntligen börjar folk förstĂ„ vem jag Ă€rWow vilken influencer du Ă€r I min chesterfield hörnsoffa finns 2 fleecefiltar frĂ„n lexington och en Hööks labradoodle. Alla bara: woooooow mĂ„ste ha en labradoodle i min soffa! Ăntligen har dom fĂ„tt ett anvĂ€ndningsomrĂ„de
Och göra egna doodlar och Äka pÄ semesterFör priset för en labradoodle kan du köpa en pudelvalp och en labbevalp och ÀndÄ ha pengar över. Att folk gÄr pÄ det??
Undrar om inte marknaden hinner bli mÀttad nu under coronatider, nÀr folk mÄste stanna hemma med hundarna istÀllet för Äka pÄ semester? Och med tanke pÄ aktiemarknaden finns det kanske annat att lÀgga pengarna pÄ Àn matchande fleecefiltar a la doodle i soffan?Och göra egna doodlar och Äka pÄ semester
Lite ot men vi har faktiskt diskuterat hur det blir nu med valpförsÀljning,det kan gÄ Ät 2 hÄll,antingen köper folk för dom Àr ÀndÄ hemma eller sÄ sitter vi uppfödare kvar med valpar för att ingen har rÄd att köpa dom.Undrar om inte marknaden hinner bli mÀttad nu under coronatider, nÀr folk mÄste stanna hemma med hundarna istÀllet för Äka pÄ semester? Och med tanke pÄ aktiemarknaden finns det kanske annat att lÀgga pengarna pÄ Àn matchande fleecefiltar a la doodle i soffan?
Ja mycket beror ju pÄ lÀget för den enskilde personen. Har valpspekulanten blivit permitterad eller har dom kvar sin inkomst. Har dom bra grund i ekonomin sÄ dom kan köpa ÀndÄ osv osv. Det lÀr vi se framöver TrÄkigt för alla som bestÀllt valp utomlands ifrÄn eller ska exportera - det blir svÄrt nu.Lite ot men vi har faktiskt diskuterat hur det blir nu med valpförsÀljning,det kan gÄ Ät 2 hÄll,antingen köper folk för dom Àr ÀndÄ hemma eller sÄ sitter vi uppfödare kvar med valpar för att ingen har rÄd att köpa dom.
Förhoppningsvis Àr era valpköpare seriösa och har gjort vÀl genomtÀnkta val inför köpet, men jag hoppas de oseriösa med fantasipriser sitter med stora, osÄlda kullar, Àven om det Àr synd om hundarna.Lite ot men vi har faktiskt diskuterat hur det blir nu med valpförsÀljning,det kan gÄ Ät 2 hÄll,antingen köper folk för dom Àr ÀndÄ hemma eller sÄ sitter vi uppfödare kvar med valpar för att ingen har rÄd att köpa dom.
Ok förlÄt, inte direkt avel men hittade detta i en chihuahua-grupp Visa bifogad fil 47987
Haha ja eller hur! MÀnniskan praktiserar dessutom djurkommunikation som grÀdde pÄ mosetVad besviken jag blev, jag hade hoppats pÄ att hen rekommenderade kolloidalt silver mot tungmetallförgiftning
Men har du aldrig hört talas om begreppet "fight fire with fire"?Vad besviken jag blev, jag hade hoppats pÄ att hen rekommenderade kolloidalt silver mot tungmetallförgiftning
Jag blir sĂ„ trött. Nu hade en i andra fall vettig mĂ€nniska delat en artikel som pĂ„stod att silver skulle hjĂ€lpa mot corona. "Ăntligen en vettig artikel om ks"Vad besviken jag blev, jag hade hoppats pĂ„ att hen rekommenderade kolloidalt silver mot tungmetallförgiftning
Jag blir sĂ„ trött. Nu hade en i andra fall vettig mĂ€nniska delat en artikel som pĂ„stod att silver skulle hjĂ€lpa mot corona. "Ăntligen en vettig artikel om ks"
Goda nyheter Àr sÀllsynta hÀr i trÄden, men dÄ och dÄ....
https://www.gov.uk/government/news/...G3BKqryE1WOiLNLlo_8IKBi1mSLWJAyPaD-c_p78w1qtI
"Known as âLucyâs Lawâ, it will mean that puppies and kittens can no longer be sold by a third party seller â such as a pet shop or commercial dealer â unless they have bred the animal themselves. Instead, anyone looking to buy or adopt a puppy or kitten under six months must either deal directly with the breeder or an animal rehoming centre. "
Ett steg i rÀtt riktning! Det kommer ocksÄ att göra det mycket svÄrare för dem som smugglar in valpar frÄn andra lÀnder. Gogo!