Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom växlar till skiathlon nu precis i huvudsändningenVar kan man se herrarnas skiathlon med svenska kommentarer?? I huvudsändnkngdn visar de snowboard och i skiathlonsändningen är det inga kommentarer alls!
Finns det någonstans man kan se schemat för huvudsändningen??Dom växlar till skiathlon nu precis i huvudsändningen
Hm nej inte vad jag har sett.Finns det någonstans man kan se schemat för huvudsändningen??
Är det bara jag som är lite fördomsfull och tyst tänker att Finland och ffa Ryssland (!) klarar av de kalla kärva förhållandena lite bättre än Sverige och Norge för att de är mer vana/härdade och ’hårdföra’
Annars från gårdagen är jag lite positivt överaskad av Kalla och tror inte det blir så illa om hon får chansen infört lopp
(Ser bara längdskidor)
Kul för Niskanen! Vilken kämpe!
Nu börjar det dra ihop sig till Nils ska åka, spännande
Jag tittar också på skridskorna. Spännande att se om Nils ska lyckas bärga guldet men fy vilken tråkig sport att titta på! Jag lagar dagens middag samtidigt. Passar bra!