Ska dom? Han är väl inte så gammal?
Nä precis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska dom? Han är väl inte så gammal?
Har dom gett någon officiell anledning?Nä precis
Sluta på toppen av karriären, typ.Har dom gett någon officiell anledning?
Har dom gett någon officiell anledning?
Aha.. blir konstigt när alla påpekar hur unga 10-åringarna är och sen går andra i pension vid 13 Inte många år man kan vara aktiv dressyrhäst på topp dåSluta på toppen av karriären, typ.
Och säkert 75 kg lättare.Här är världsrekords ritten
Skulle dagens ritt bara vara 0.4% sämre eller vad den nu blir? Skulle inte tro det.
Här är han ju fantastisk
Aha.. blir konstigt när alla påpekar hur unga 10-åringarna är och sen går andra i pension vid 13 Inte många år man kan vara aktiv dressyrhäst på topp då
Jag vet exakt vad min skulle ha för musik, men jag kommer aldrig outa det så någon snor min idé. Den lär gå i graven med mig.Jag kommer heller aldrig att rida någon kür, men som musikintresserad är det kul att tänka vilken musik man skulle valt. Jag gillar rock och punk, men till en kür skulle jag välja något klassiskt dramatiskt typ Carmina Burana.
Här är världsrekords ritten
Skulle dagens ritt bara vara 0.4% sämre eller vad den nu blir? Skulle inte tro det.
Här är han ju fantastisk
Det är ju en bedömningssport och det är ju en del av sportens natur. Tyvärr.Nu får jag väl pisk, men jag tycker det är så trist att domarna medvetet eller omedvetet tycks ha bestämt sig på förhand vem som är bäst. Nån annan hade ju aldrig fått så bra betalt för den ritten idag som Charlotte fick.
Det är ju en bedömningssport och det är ju en del av sportens natur. Tyvärr.
Ja, känns rätt ofta som att vissa (Hester bland annat som inte var imponerande på särskilt många plan alls idag) får väldigt väl betalt, medan vissa nyare ryttare får kämpa väldigt och inte får mkt alls.Nu får jag väl pisk, men jag tycker det är så trist att domarna medvetet eller omedvetet tycks ha bestämt sig på förhand vem som är bäst. Nån annan hade ju aldrig fått så bra betalt för den ritten idag som Charlotte fick.
Här är världsrekords ritten
Här är han ju fantastisk