Jag tyckte det var tydligt att det var när han började bromsa inför halten som han gapade men kanske minns fel. Orkar inte spola tillbaks och kolla men mitt intryck var iallafall så.Det såg jag inget av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var tydligt att det var när han började bromsa inför halten som han gapade men kanske minns fel. Orkar inte spola tillbaks och kolla men mitt intryck var iallafall så.Det såg jag inget av.
Men alltså det är 18 startande i küren. Skulle det inte vara 15?
Jag kollade om, jag såg inget gap alls, Kittels gapade hela vägen.Jag tyckte det var tydligt att det var när han började bromsa inför halten som han gapade men kanske minns fel. Orkar inte spola tillbaks och kolla men mitt intryck var iallafall så.
Idag tyckte jag att hon höll på med munnen den mesta av tiden, på ett sätt som jag inte lagt märke till att hon gjort tidigare.Är det bara jag, eller såg inte Heilines danciera mycket mjukare och mer tillfreds ut tidigare? Idag var hon iofs bättre, men annars tycker jag mest det sett spänt ut, det tyckte jag på VM förra året också...
Få kan rida kür som IsabellAlltså Isabell. Piaffpiruett till galoppiruett till Turn Around. Hon är tamejtusan helt jävla otrolig!!