Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio Enligt Ridsport så var han fräsch när laget gjorde sin egen trot-up på måndag fm.
Fast den hamnade ju i holdingbox och sen dess har nog Jonas sett den trava upp femtio ggr innan dom valde att visa den igen... Märkligt!
Nu när det är hoppning så blir kommentarerna bra och relevanta. Märks att det är hennes sport!Det ligger en intervju ute med Therese. Tydligen hade den varit ofräsch i morse och då hade hon testat att jogga den lite och då var den ren. Men när det var dags för besiktning var den ofräsch igen. Tråkigt, hon såg otroligt ledsen ut, vilket man såklart kan förstå. Men hon och hästen är unga, så förhoppningsvis kommer de igen!
För mig som bara har tv3 är det första dagen med ridsport jag kan kolla. Tycker att Linda och ffa Henrik gör ett bra jobb med att kommentera, men dressyren var tydligen inte lika bra? Eller?
I mitt inlägg ställde jag 3 frågorDet ska ju vara 7 domare på OS nu @Brille så du behöver nog inte oroa dig!
De har varit häpnadsväckande usla hela tiden tycker jag! fast det var kanske allra värst i början.För mig som bara har tv3 är det första dagen med ridsport jag kan kolla. Tycker att Linda och ffa Henrik gör ett bra jobb med att kommentera, men dressyren var tydligen inte lika bra? Eller?
Alltså nu blir jag lite full i skratt, hur skulle det funka om random nisse skulle ha tolkningsföreträde över OS-domare?De har dessutom tolkningsföreträde (före mig)!!!
I mitt inlägg ställde jag 3 frågor
Är det någon som vet något om detta?
- Vilka dömer OS-dressyren?
- Hur har de dömt tidigare, vilka har de haft som favoriter resp. dömt bort?
- Kan man förvänta sig att de dömer enligt reglerna?
Fråga 3 är besvarad med att alla dressyrdomare kan se det de behöver och dömer alltid enligt regelböckerna. De har dessutom tolkningsföreträde (före mig)!!!
Inte helt uppdaterad kanske, men jag läste på annan plats att Mads hade en starttid 17.12 tror jag, så det är nog bara han som saknas på denNågon som hittat en uppdaterad version av startlista? Har tittat på hemsidan men hittar inga starttider. Det finns ju fler än svenskarna man vill sitta bänkad framför..