OS-dressyren

Fruktansvärt dålig kommentator.....att sitta och läsa innantill om hur programmet ser ut kan ju vem som helst. Samt räkna sprången i saxen.....Inget om själva ekipaget eller ens basal kunskap. :banghead::down: Känns nästan som om Henriks kommentarer är bättre emellanåt....
Ja tyvärr håller de ju inte måttet som dressyrkommentarorer alls. Tråkigt.

Håller med, skittrist.. De kan väl åtminstonde prata härstamningar eller nåt.. Hur kan man sätta en hoppryttare på att kommentera dressyr?

Vet någon hur lång pausen är?
Jag målar samtidigt och missade.

Blir tyvärr lite ointresserad själv av att lyssna på Lindas brevlåde-pladder och Henriks extrema klämkäckhet.
/surmule?

Jag försöker stänga öronen. Måste åka till stallet och träna snart så missar Mads.
Denna britt är en ny bekantskap för mig.

Att Linda har England som favorit säger väl allt om hennes kunskap.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 861
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30